İşte yine buradayım

Standard

Geldim, yine sevdiğim yere ruhumun dinlendirdiğim yere, salıncağımıda çok özlemişim, güllerimiz,nar ağaçlarımız nasıl güzeller, aynı ruhum gibi… Yazlıktayız gelir gelmez odamın tozunu aldım,mis gibi nevresimlerim değişti odamı biiii güzel bayrama hazırladım, bunları yapıyor olmak bana ayrı biiii mutluluk veriyor, en son yazlıkdan ayrıldığımızda ağrılar içinde, kıpırdamadan, çığlıklar içinde ağlayarak ayrılmıştım ama şimdi yaptığım ufak tefek şeylere bile nasıl seviniyorum.

Annem hemen gelir gelmez sobayı yaktı, yaaa nasıl güzel bii duygu o tadı yaşamak, iliğin kemiğin ısınıyor valla, gündüzleri hava süper sıcacık, Atakan sabah kalkar kalkmaz çoraplarımı giydir annecim, süveterimi giyip hemen çıkmalıyım tavukların, horozun peşine koşar gider kahvaltı hazırlanana kadar, tertemiz hava ciğerlerinde.

Alem oğlumun, alem anılarından birini daha anlatmalıyım, yolda gelirken annem didim girişinde biii otel, Capris otel sinek avlıyor dedi, bizim balyanak hemen atladı, aaaaaaaaaaaa burası yoksa sinek avcılarının otelimi dedi, yoksa benim tombişlerimi yemesinler diye mi, benimi koruyorlar demez mi ben yine koptum tabi, seviyorum ben bu balyanağımla yaşamayı, umarım güzel biii bayram tatili bizi bekler…

SEVGİLER,

SAĞLIKLA KALIN,

GAMZE ANNE…

About atakan310309

Ankara'da 1983 yılında doğdum. 2006'da evlendim ve İstanbul'a taşındım. Mart 2009'da aramıza katılan oğlumuzun tatlı heyecanının keyfini çıkarıyoruz..

One response »

  1. Gamze’ciğim,

    Sana, tüm ailene ve özellikle Atakan kuzusuna iyi bayramlar dilerim….
    Mutlu, mesut, sağlıklı ve huzurlu nice nice bayramlarda sevdiklerinle birlikte olasın:)

Bir Cevap Yazın

