Limon ile Atakan

Standard

Limon danamızın adı, kesim sati gelene kadar ne varsa yedirmeye çalıştığı, kafasını çevirmesiyle hoopppppppp kaçtığı eyvah beni yemek istiyor galiba endişesi, kesim yapılacak biz eve kaçtık, gel sorularına cevap ver şimdi balyanağın, ne yapacaklar şimdi, dua edecekler, gel biz evde dua edelim ne dersin bahanesiyle eve kaçırdım, görmesini istemedim, hatta kesileceğini bile anlatmadım, ama neler neler uydurdum, sonra öğlen uykusuna daldı meleğim, kalkınca koşturacak bakmak için eminim, bakalım o zaman ne diyeceğim. Yavrum burnu akmaya başladı, gözleri baygın baygın bakmalar içim eriyor öyle görünce, dayadım vitamini neler neler yapıyorum, yemeden kesilmedi çok şükür, en çok üzüntüm yavrular hastalanınca huyuda değişir, yemeden de kesilir, huy neyse ama yemek konusu itinayla üstünde durduğum, elimden geldiğince hassas davrandığım biii konu, inşallah çok ilerlemez…

Yarın İzmir’e dönüyorum neden miiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii 🙂

SEVGİLER,

SAĞLIKLA KALIN,

GAMZE ANNE…

About atakan310309

Ankara'da 1983 yılında doğdum. 2006'da evlendim ve İstanbul'a taşındım. Mart 2009'da aramıza katılan oğlumuzun tatlı heyecanının keyfini çıkarıyoruz..

2 responses »

  1. Evet bizde 3 gündür kuzumuzla yatıp kalkıyorduk. Kızım bade iki yaşında bugün kesilip iş bittikten sonra götürdüm küstü konusmadi önce anne gitmişler dedi. Bende köylerine gittiler yarın bizde yanlarında gitcez dedim. 😉

Bir Cevap Yazın

