Melis için

Standard

Heyecanlı değilim, sadece çok ama çok duygu yüklüyüm, evet Melis için döndüm yazlıktan İzmir’e, şimdi 18:15 uçağıyla İstanbul’a Okan BAYÜLGEN’e gidicez sevdiğimle. Ailesinin yerine kendimi birkaç dakikalığına koyabiliyorum, o bile içimi acıtmaya yetiyor. Haykırmak istiyorum lütfen donör olun, haydi kurtaralım Melis’i diye, bu gece canlı yayında bunun için haykırıcaz ve daha nice hastalara destek olmak, can olmak için çığlık atıcam, dilimin döndüğünce… Sizlerin desteğine, dualarına ihtiyacımız var. İstersek elele verirsek yapamayacağımız şey yok bu hayatta, ben bunu birebir yaşadım, sadece destek vererek…

Show Tv kanal Çıplak Kafa Pragramında Desteğin Kralının yanındayım saat: 23:00 Okan BAYÜLGEN, haydi MELİS İÇİNNNNNNNNNNNNN…

SEVGİLER,

SAĞLIKLA KALIN,

GAMZE ANNE…

About atakan310309

Ankara'da 1983 yılında doğdum. 2006'da evlendim ve İstanbul'a taşındım. Mart 2009'da aramıza katılan oğlumuzun tatlı heyecanının keyfini çıkarıyoruz..

3 responses »

  1. izliorum gamze esimle lutden siyrilalim artik bu hastaliktan bende dogacak yavrum hatrina yalvariorum hepimizin adina

  2. Bugünlerin geleceğini biliyordum. Gün gelecek desteğini sonuna kadar verecek dedim, sen başardın. Çığlığımızla başardın, şimdi çığlığımıza katıldın. Rabbim gücünü daim etsin.

  3. Sız cok guclu bir annesiniz ,kendimden utandım sizinle ilk defa bu gece tanıdıgım icin.belkide tum suc benım degıl , bu konuda duyarsız olan devletımızin katkısıda vardır.allah siZi oglunuza bagıslasın tum dualarım sızınle.

Bir Cevap Yazın

