Desteğin kralına misafir oldum

Standard

20131018_022351İşte Okan BAYÜLGEN, nasıl güzel bir ortam, salağa yatarak, herşeyi bildiği halde, konuyu halk anlasın diye bu kadar güzel anlatır, medyanın işe yaraması için sesimizi duyurmak için elinden geleni yaptı. Nasıl güzel bir misafirperverlik bu, nasıl ilgilenme, sen benim için çok önemlisin, kendine iyi bak deyince, sanki kendimi çok işe yaramış hissettim, keşke bu kahreden hastalığa, birşey yapabilseydim asıl o zaman işe yarardım ama, elden ne gelir haykırmaktan başka, inşallah yavrucakda iyi olacak ben gibi, herşey için teşekkürler Okan veee ekibi.

SEVGİLER,

SAĞLIKLA KALIN,

GAMZE ANNE…

About atakan310309

Ankara'da 1983 yılında doğdum. 2006'da evlendim ve İstanbul'a taşındım. Mart 2009'da aramıza katılan oğlumuzun tatlı heyecanının keyfini çıkarıyoruz..

8 responses »

  1. Gamze anne, geçen gece programda tanıdım seni. Hikayeni okudum, başarını,sevgini öğrendim. Bana da umut oldu başarın. Sivas’ta tedavi görüyorum yaşım 24. Biraz umuda ihtiyacım var, mektupların değerini biliyorsun, bana destek olur musun?
    Atakan’a kucak dolusu sevgi yolluyorum..

    • Alpercim zor biliyorsun, umudunu yitirdiğin çok anların olacak, ben bu duyguları yaşamadım dersem yalan olur, yaşadım ama geçiyor bak ben nerdeyse dört yıldır uğraşıyorum ama şimdi sevdiklerimin yanındayım, sevgiler, her zaman yazabilirsin bana, duacınım…

      • Gamze anne, biliyorum geçecek, ama o kadar çok engel varki. 4 ay önce başlaması gereken dünya ilik taramam bile ihmaller yüzünden hala başlamadı. kağıt üzerinde eksik işaretlendiği için oldu bu. şimdiye sonuçlanmış olması gerekiyordu ama henüz kanım bile çalışılmış değil. çünkü ben bu arada kemoterapi aldım ve yeniden kan veremedim. Elimizden geleni yaptık olmayınca olmuyor, çok yoruldum

      • Alper nerde tedavi oluyosun, böyle biii yanlış hangi kurumda, ailen peşini bırakmasın, benim eşim gitti geldi defalarca, sakın yanlışlık olabilme ihtimali olacak biii konu değil bu, şaşkınım…

      • Sivas’ta görüyorum tedavimi.onlardan başka daha neler neler var. bana ne genetik test uygulandı ne de detaylı araştırma yapıldı. risk grubum belli bile değil, 2.tedavi sırasında nüks etti hastalığım kemoterapi aldığım halde. bu aşamada(mayıs ayı) tarama başlatılması gerekiyormuş(sonradan öğrendik), Eylülde tarama için gönderildik, ailede uyum olmadı, doktorum faks ile dünya taramasını başlattık dedi, ben inanmadım, peşine düştük, ve başlatılamadığını öğrendik. ablam özellikle, çok uğraştı, ama bi yerden sonra tıkandı çünkü ulaşabileceği kimse yok bu konuyla ilgilenecek yardım edecek… Sen özel bir klinikte tedavi oldun, özel bir klinikte nakil oldun. Tüm bunların masrafı nedir? Hiç değilse dünya ilik taramamın başlatılmasını ve takip edilmesini sağlayacak birine ihtiyacım var. hepsini geçtim, yaşamak istiyorum sadece… ve bunun için çabalıyorum sesimi duyurmaya çalışıyorum. sevgili okan bayülgen’in dediği gibi, drama yok, para dilenmek yok sadece sağlığım için mücadele… sağlıcakla kalın..

  2. Canim Gamze ablam, seni tanimadan bile cok sevdim. Hasta yataginda yatarak seni izleyen ve senin yerinde olmak isteyen o kadar cok insan var ki bunu herkesden iyi sen biliyorsun eminim, Sen herkese umut ve moral oluyorsun. Sukurler olsun Yuce Allah sana bunu lutfetti ve sen iyilesip milyonlarin karsina dimdik cikmayi basardin. Allah butun hastalararimiza sifa nasip etsin insallah, Seni cok seviyoruz ve boylesine guzel islere vesile oldugun icin gurur duyuyoruz.

  3. Çok güzel bir programdı inşallah sizlerin sayesinde pekçok konu rayına girer. İnsanın başına gelmeyince bilinmiyor ama bürokratik sıkıntılar donör bulmak kadar zormuş bunu anladım. Allah bütün hastaların yardımcısı olsun

Bir Cevap Yazın

