Dua edelim mi annecim :(

Standard

Balyanağıma biz deriz hep hadi duamızı edelim, yatalım diye, ama dün gece kendisi biz teklif etmeden söyledi, içten içe ağladım yine sessizce, belli etmeden, bıktım bu halleri Atakan’a karşı yaşamaktan, anne olarak inanın çok üzücü. Üç tane dua okuttum, ezberinde olan dualar bunlar, amin dedim, tatlı rüyalar diyerek duamı bitirecektim ki, daha bitmedi annecim Allahım annem yere oturabilsin, koşabilsin, merdiven çıkabilsin, yerde araba oynayalım, dışarıda top oynayalım, ağız dolusu AMİNNNNNNNNN dedi… Küçücük kalbi kırık aslında hayata, kadere, kendince belkide sitem ediyor… Sonrasında su istedi, kalktım yatakdan, sessizce babasına sarılarak, annem gelene kadar sana sarılayım, görünce kıskanır, üzülmesin dedi, biiii yandan mutfağa gidiyorum, biiii yandan balyanağımın dediklerini düşünüyorum, neden böyle düşünüyordu anlam veremedim, döndüğümde, sevdiğimle böyle birşeyin kıskanılmadığını, tam tersine, birbirimizi sevdiğimizi ve bunu her fırsatta dile getirdiğimiz için şanslı olduğumuzu anlattık dilimizin döndüğünce…

Yüce Rabbim oğlumun duasını kabul eyle, hiçbir evladı anasız-babasız bırakma, zor çok zor, hamdolsun yanındayım ama nelere dikkat ettiğini biiii bilseniz şaşar kalırsınız, sözüm ona çaktırmıyoruz hastalığımı, ahhhhhh ahhhh benim için Atakan’ın her lafı değerli, her lafın altında acaba bana birşeyler mi anlatmak istiyor şüpesiyle davranırım. Sağlıklı, mutlu yaşamak, sevmek ve sevilmek istiyorum, sadece budur benim yaşamda isteğim…

SEVGİLER,

SAĞLIKLA KALIN,

GAMZE ANNE…

About atakan310309

Ankara'da 1983 yılında doğdum. 2006'da evlendim ve İstanbul'a taşındım. Mart 2009'da aramıza katılan oğlumuzun tatlı heyecanının keyfini çıkarıyoruz..

2 responses »

Bir Cevap Yazın

