Matkap işleri

Standard

İki gündür sevdiğim evde birkaç değişiklik yaptı, her yer takım çantası dağınıklığı, ortalıkdan kalkmayan süpürge, vidalar felan, hem balyanağımın, hem de sevdiğimin, kulağında kalem, Atakan taklit halinde, babamız ne yaparsa o da onu yapıyor vaziyette, balyanağım, evladınız erkek olurda oyuncaklarının arasında takım çantası olmadan olmaz diğmi. Ama babamın çantasında bu var, bende neden yok havaları, annecim tamir edilecek bir yer var mı, ben hemen hallederim, tam görüntüsü şöyle, kulağında kalem, elinde takım çantası, komik hallerde, her yer darman duman olsada onların bu hallerini izlemek güzel, bu dağınıklıkdan mutlu olan ben, ufak tefek yardımlarla kendimi iyi hissettiğim günler yaşıyorum, biraz önce ocağa bamya yemeğide koydum deymeyin keyfime, işe yaramak, yoruluyor olmak ayrı biiii zevk…

SEVGİLER,

SAĞLIKLA KALIN,

GAMZE ANNE…

About atakan310309

Ankara'da 1983 yılında doğdum. 2006'da evlendim ve İstanbul'a taşındım. Mart 2009'da aramıza katılan oğlumuzun tatlı heyecanının keyfini çıkarıyoruz..

One response »

Bir Cevap Yazın

