Annecim iyi biiii haberim var

Standard

Ağız dolusu ”’Annecim sana iyi biiii haberim var”’ uzata uzata söyleyince bende Allah ne oldu acaba edalarıyla heyecanla tepki verdim, ona karşılık heyecanımı belli etmeye çalışıyorum. Biliyomusun benim yeni şimşek mc quennli çorabım varya, eeeeee annecim evet, biliyomusun okuldaki Efe arkadaşımda da var aynısı. Vay canına gerçektenmi, evet annecim gerçekten, aaaaa ne büyük şans bu diye cevap verdim biiii hüsranla belli etmeden. Canım balyanağım benim seviyorum bu hallerini.

Dün gecede ikinci iyi haber geldi. Ben sevdiğimle hastanedeyim, muhabbet ediyoruz, telefon çaldı. Atakan’da anneannesinde kalıcak, açtım biiii heves yine aynı ses tonuyla heyecanla sana iyi biii haberim var, evet söyle heyecanlandım bak şimdi arabalar serisinin karakterlerinden biri hiill mack misil meğer anneannesinin ev terliklerinin olduğu dolaptan çıkmış onu haber veriyor. Aaaaa ne iyi haberler bunlar, çocuk dünyası işte, ne kadar da değerlidir onun için bu iyi haberler, mutlu yavrum, mutluluk saçan yavrum benim.

SEVGİLER,

SAĞLIKLA KALIN,

GAMZE ANNE…

Bir Cevap Yazın

