Apar, topar dedikleri

Standard

Apar, topar dedikleri bu olsa gerek. Gamze hanım hazırlanın bunları giyin ameliyathaneye indiricez sizi, nası ya, bana birşey demediler, bu gün değildi, psikolojik olarak hazır değilim ki daha, gücüm, kuvvetim yanımda değil, ameliyat öncesi elimi kim tutacak sevdiğim daha işten dönmedi, kim destek verecek desem bekleyelim ne olur, demek gelsede içimden, diyemedim. Sevdiğime haber verdim alıyorlar beni diye, tamam yoldayım korkma, çıkışına kesin yetişirim, geliyorum. Ağlaya ağlaya giydim o soğuk elbiseleri, yeni başlayacak altı aylık bir tedavi için boyun damarıma katater takılacaktı, taktılar, korkarım daha önceki geçmişlerimi bildiğim için. Neyse sağ sağlim oldu bitti. Çıktığımda canlarım yanımdaydı. Atakan’ım anlamasın diye ağrımıda pek yaşamadım, gözler üstümde nede olsa pür dikkat.

Bir önceki yazımıda yazarken apar topar gittiğimden yarıda kaldı. Dört günlük tatile plan yapmıştık, yeni vizyona giren Uğur YÜCEL ve Beren SAAT ‘in oynadığı Benim Dünyam filmine gidicektik sevdiğimle, uzunca zaman olmuştu sinema keyfi yapmayalı, o da kaldı, Atakan’ımın şen kahkahaları güzel vakit geçirmek o da kaldı daha neler neler offffffffffffff ooooofffffffffffffff. Yat çık, yat çık sıkıldım valla biii ayağım hastanede benim, ikinci evim oldu burası sanki tövbe, tövbeeeee… Kader etme Yüce Yaradanım tek evim kendi evim olsun. İşte böyle geçer günler hastane veeeee ben…

SEVGİLER,

SAĞLIKLA KALIN,

GAMZE ANNE…

Bir Cevap Yazın

