Limon çekirdeği

Standard

Anılar birikiyor, çoğunu hayat telaşıyla yazamasamda hatırımda kalanları hep yazmak istiyorum. Gelecekte dönüp okuyunca ne kadar değerli bilgiler hatırlanarak, suratımızda ki ifade, gülümsemelere bırakacak yerini.

Geçtiğimiz hafta keyifli biii akşam yemeği, saframızda pırasa ve salata. Yedik bitti tam kalacağız sofradan, sevdiğimi hıçkırık tuttu. Atakan’da yemek esnasında ağzından limon çekirdeğini çıkarmıştı. Neyse yedik bitti, hıçkıran babasına ”’Dur limon sıkayım, iç hıçkırığın geçsin”’ nasıl sıkacaksa henüz dört yaşını yeni aşmış biii çocuk, ama büyümüş küçülmüş bizim bey, herşeyi ben yaparım edalarıyla hareketlendi, babamızda oğlum limon yok evde dedi. Durdu, durdu ama öyle biiii komik tavırla, elleri havaya açtı ”’ Gerçekten bazı şeyleri anlayamıyorum ben bu evde, madem limon yok, peki yemek yerken benim ağzımdan çıkan limon çekirdeği nerden çıktı madem, bunu bana açıklayın ”’ biiiiizzzzzzzzzz ebeveynler koptuk, hem tavrına, hem söylediğine, pratik cevabına, yarım yarım konuşmasına… Cansınnnnnn cannnn…

SEVGİLER,

SAĞLIKLA KALIN,

GAMZE ANNE…

Bir Cevap Yazın

