Ivır zıvır

Standard

Aslında moralim çok bozuk ama dün akşam Atakan’ım ziyarete geldiğinde koparttı bizi yine, sevdiğim, balyanağım muhabbet ediyoruz. Atakan bu ay kredi kartından öyle ıvır zıvır şeyler almak yok tamam mı dedim, nedenlerini anlattım. ”’ Transformans ıvır zıvır mı annecim”’ Eeeeee tabiki Atakan ıvır zıvır dedim ama demez olaydım, sanki etini koparmışız gibi başladı ağlamaya. Sen nasıl olurda dersin Gamzeli yavrumun oyuncağına ıvır zıvır diye, hemen toparlamaya çalıştım öyle ağladı ki üzüldüm. Tamam annecim filmi geriye alalım, hadi baştan Atakan bu ay kredi kartından ıvır zıvır almak yok tamam mı, hağla ağlıyor sen nasıl benim transformısıma öyle dersin, demedim annem, o yüce oyuncak ekmek, peynir, süt gibi TEMEL İHTİYAÇ annem diye gülerek haykırdım sonunda, sevdiğimle koptuk tabii, bal yanak hağla ağlıyor, zor susturdum. Yani evimizin temel ihtiyacı olan transformanslar alınacak, asla ıvır zıvır kategorisine giremez.

Heheheheeeee çok komikti yaaa…

Gelelim moralime sağ kalçamı ilaçlar çürütmüş sonra kırılmıştı, iki ay öncesi ameliyatla protez takıldı, şimdi bu sabah sağ omuzum için aynı haberi aldım, omuzumu, kolumu çürütmeye başlamış ilaçlar. Kötüyüm çok kötüyüm ne anlatayım kiiiiii, ne denir kiiiiiiii…

SEVGİLER,

SAĞLIKLA KALIN,

GAMZE ANNE…

About atakan310309

Ankara'da 1983 yılında doğdum. 2006'da evlendim ve İstanbul'a taşındım. Mart 2009'da aramıza katılan oğlumuzun tatlı heyecanının keyfini çıkarıyoruz..

10 responses »

  1. Geçmiş olsun Gamzecim. Ne kadar anlatsan da yaşayan bilir demişler. Acil şifalar dilerim arkadaşım.

    Sen resmen küfür etmişsin Transformersa🙂 İlahi Atakan sen çok yaşa e mi?

  2. gamze annee..! senii yaşadıgım bı korku yuzunden çooookkk ca ıyı anlıyorum..Allah alsın bu hastalıgı Dağlara taşlaraaa gotursun taaa uzaklaraaa…hepımızden herkesdeennn..5 yasında bii oglum varr annelıkk kendımee degılde sonrasındaa cocugumaa ne olurr dıyıp mılyonlarca kez dusunmekk ve anlatılamayann bii cok sey..lutfen moralınızııı bozmayın elınzde deıl bılıorum ama ne çaree kii..? herkes yanındaa emınım sızden daha kotu durumda olanlarda var. ya sabır.! acil şifalarr diliyorum Allah yardımcınız olsunn sevgilerrrr..

  3. Bak Gamzeli anne karşında 3 yılda 7 tane ameliyat geçirmiş biri var ameliyatlar öyle eskisi gibi hiçççç korkulacak şeyler değil. Vücudumda bir çok yerimde protez var ve ben protezlerimş çokkkk seviyorum. Onlar benim hayatımı çokkkk kolaylastırdı. Aynı senin olay iltihaplı romatizmamdan dolayı almış olduğum kortızonlar vücudumda tek bir sağlam kemik bırakmamış heryer yıpranmış.Omuzundan da hiçççç korkma taktır protezi olsun bitsin. Ben herseferinde İstanbul dan İzmir e geliyorum burdanda söylemeye hiç çekinmiyorum Özel Egepol Hastanesi ortopedi dr Mustafa Ayas son derece kendinden emin bir doktor yapıyo ameliyatları gönderiyo hemen hiççççç ameliyat olmamış gibi tavsiye ederim.Hiç bir şeyden korkma

  4. Gamze anne, merhaba iyi olacağınıza inanıyorum bunu sizinle de paylaşmak istedim. Ben şuna inanırım olmayacak işin duası da olmaz, ama inanın dün akşam çocuğumu uyuttuktan sonra kalkıp çalışıp iş yetiştirmem gerekiyordu, uyuya kalmışım, uyandığımda sabah ezanı duyuluyordu kıymetli vakitlerdir bilirsiniz ve ben o kadar işim varken sadece dün gece sizin için uyanıp size dua ettim yazılarınızı okudum okudukça dua ettim, inşallah en çabuk şekilde iyileşir oğlunuzla daha nice en güzel günlerini beraber yaşarsınız. Ben inanıyorum, başkalarına edilen dualar kabul olur şifa bulmanız dileğiyle….

  5. Allah bu dertlerini götürsünde bir daha getirmesin inşaallah Gamzeli. Yılma daha çok gençsin. Allahım Seni önce Atakan’a sonrada sevenlerine bağışlasın.

  6. güzel anne, sen neler üstesinden geldin, balyanağın için bunu da aşarsın, hiç ama hiç korkma sen! dünyanın öteki ucundan sana kucak dolusu sevgiler, bol bol dualar ve çokça öpücükler gönderiyorum!🙂

  7. coooooook sabırlı ve guclu bır annesın suan kendıme kızıyorum yazılarını okudukca sen annelıgıde ogretıyorsun okuyanlarına senı tanımıyorum ama cok sevdım umarım butun acıların yok olur gıder saglıklı ve mutlu esınle atakanınla nıce seneler gorursunuzkucak dolusu opucukler ve bol dualar yolluyorum sana kusadasında ESEN.

Bir Cevap Yazın

