Hazırlanmam lazım

Standard

Atakan’ın ayak tırnaklarını kesmek hiç kolay değildir. Ulaşamadığı bir yerdeki oyuncağını istedi dün akşam bizden, babamızda eğer tırnaklarını kesmeye izin varsa o oyuncağı alırım dedi. Bizimkini bir görün, saniyede çoraplarını çıkardı fırlatıverdi havaya, tamam o zaman. Tırnak makası ve peçete ortada tam kesecek tırnağını babası, tombiş ama bir o kadar kıvrak olan balyanak neredeyse ağzına gelecek şekilde aniden çekiverdi ayağını, ne oldu yinemi vazgeçtin derken, durun durun hazırlanmam lazım biraz demez mi. Neye hazırlanıcan annecim meğer bizim büyümüş küçülmüş adamımız psikolojik olarak hazırlanıcakmış. Valla Atakan’la yaşa yirmidört saat ağzın kulaklarında dolaş. Öyle komik tavırlarla ve hareketlerle yapıyor ki bu anlattıklarımı sadece seyret ve gül… Ömrün sağlığınla çok olsun canım yavrum…

SEVGİLER,

SAĞLIKLA KALIN,

GAMZE ANNE…

About atakan310309

Ankara'da 1983 yılında doğdum. 2006'da evlendim ve İstanbul'a taşındım. Mart 2009'da aramıza katılan oğlumuzun tatlı heyecanının keyfini çıkarıyoruz..

36 responses »

  1. rabbim evladinizi size bagislasin sizi ogün show tv de izledim ne güzel iyi gördüm sizi.sırf siz cikicaksiniz diye bekledim o saate kadar….bu arada sagliginiz nasil gamze hanimcim umarim iyisinizdir rabbimmmmm su güzel günler yüzü suyu hurmetine bol saglik huzur mutluluk versin size inşallahhh:)….öpuyoruz atakani ve sizi balyanaklarinizdan::)

  2. merhaba gamze hanım ara ara bloğunuza girer bakar atakanınızın şirinliklerini okur sizin için Rabbimden şifa diler çıkarım dün gece sizi rüyamda gördüm biliyormusunuz atakan bi yerde yanlız ben onu tanıyorum alıp seviyorum oynuyoruz aman nasıl cana yakın sonra uykusu geliyor uyutuyorum o arada siz geliyorsunuz anne tedirginliği tabi sert bakışlarla çocuğu alıyorsunuz ben sizi blog sayfasından tanıdığımı ifade edince yüzünüz gülüyor.Tamamen iyileşmişsiniz saçlar koyu tatlı bir kahve uzun çok zayıf değilsiniz hafif kilo almışsınız bir güzelsiniz ki aman Allahım baktıkça bakası geliyor insanın iyileşmiş tatile gelmişsiniz tam bu mevsimde annenizle ,size kahve bile yapıyorum bol köpüklü nasıl da seviniyorum sonunda iyileşmiş diye Rabbim tez zamanda şifa versin her şerde bir hayır vardır Rabbim sabrınızı artttırsın evladınız eşiniz ve sevdiklerinizle mutlu mesut bir ömür geçirin inşallah benim de iki oğlum var 3,5 ve 2 yaşında anneliğin ve onların bu zamanlarının doya doya yaşanmasını siz öğrettiniz bana, tez zamanda sağlık ve güzelllik dolu yazılarınızı bekliyoruz inşallah
    sevgiler

  3. Alışkanlığım oldu hergün bloğuna bakmak gamze,ne olur yaz hep yaz ki iyi olduğunu mutlu olduğunu bilelim.sağlıklı ve mutlu kal emi,ankaradan da seni düşünen biri var.

  4. Gamze sana teşekkür etmek istiyorum.Sana ilik donörü olmak için verdiğim kan için bugün beri aradılar ve bir hastayla uyumlu olduğunu söylediler.Senin sayende ben de inşallah bir hasta için umut olucam.Sağladığın farkındalık için çok teşekkürler… sevda

      • Tabi paylaşabilirsin.Nurturia sayesinde haberim olmuştu senden hatta kan örneği vermeye gittiğim gün sitenin sahibi gökhan beyle de tanışma fırsatım olmuştu.Onlara da bir teşekkür borcum var
        .

  5. Gamzeli anneye;
    gamzeli anneyi atakanı düşünüyorum.gamze annenin ne kadar sevildiğini emrahın elini hiç bırakmamasını acaba diyorum bende o kadar sevilecek miyim genelde en zor anında adam(!) kaçar gider sen kalırsın yalnız ıssız tek başına sonra erkek çocuk etrafta çok olunca bi cazibesi kalmıyor kız isterim hep acaba diyorum benim de atakan gibi şeker,zeki bi balyanağım olacak mı ve en önemlisi aca ben gamze anne kadar dirayetli olabilirmiydim hiç tanışmadım şükür etrafımda hasta olan kimsede yok ama gönül bağım var gamze anneyle istiyorum ki mutlu olsun sevdiği emrahıyla balyanağı atakanıyla karındaşı ozanıyla….sonra hooop başa böyle b*ktan zamanda emrah gibi bi baba eş kaldı mı diyorum gamzeli annenin savaşına destek olup iyi baba olacak bi dam gibi adam kaldı mı ki sonra diyorum allahım gamzeli anneyi tez zamanda atakan için emrah için iyileştir bana da beni en az emrahın gamzeyi sevdiği kadar seven bi adam ve tatlı balyanak nasip et.

  6. Merhaba,iyi pazarlar diliyorum.İyi sağlıklı ve mutlu olduğunuzu umuyorum.ben de her gün bloğunuza bakanlardanım.hoşçakalın…

  7. Siz böyle çok üzün süre yazmayınca güzel haberler gelmiyor :(:( bişeyler yazın da yüregimize bir su serpin !!!!

  8. Gamze anne,
    Ne zamandır yazmadın, çok meraklardayım. Başından beri senin takibindeyim… Her gün ilk işim sabah senin blogunu açmak oldu. Ne olur bizleri, seni sevenleri habersiz bırakma. Umarım herşey yolundadır…

  9. instagrama bugün çok güzel bir foto koymuştu gamze atakanla beraber gayet sağlıklı merak etmeyin arkadaşlar

  10. Gamze hanim nerelerdesiniz sizi cok merak ediyorum.baska bir yerdemi yaziyorsunuz yoksa….merak da birakmayin bizi…

  11. Hergün bakıyorum bloğuna gamzeeciğim.iyiyim de vaktim olmuyor de birşey yaz lütfen..meraktayız.iyi olduğunu umuyorum.

  12. merhaba Gamze bende bakıyorum hergün mail ime birşeyler varmı senden yazmış mısın diye meraktayım umarım iyisindir

Bir Cevap Yazın

