Niye sıkı. sıkı sarılıyorsun anne

Standard

Niye sıkı, sıkı sarılıyorsun anne. Diyemedim yutkundum gerçeği, zaten ne denir ki daha beş yaşına bile gelmemiş yavruma. Başımda böyle bir hastalık var, birden öldürmüyor. Yavaşça eme eme sanki canımı alıyor, Sevdiğim için annem sarılıyorum, sarıldığımda doyamıyorum, öptüm bir daha öptüm, neden peki sesin kötü, ağlar gibi. Annem ağlasam gözümden yaş akar bak bakalım akıyor mu. Yavrum nerden bilsin göz pınarlarım kurumuş, ağlıyorum ama belli etmiyorum sözüm ona. Sesim tükmüğüm kaçtı heralde ondan böyle diyorum dikkatlice gözleri bende, bense ona baktıkça daha da hüzünleniyorum.

Atakan’ım ben bu gece gitsem şu öksürüğümün geçene kadar gelmesem, sana geçer diye korkum annem dedim, için için hıçkırıklara boğuldum. Evet yine yatırdılar. Daha bu sabah dinleme bulguların iyi yatırmaya gerek yok derken,bir telefonla kandaki bir değer fazla çıkmış yatmam gerekirmiş. Öyle yıpranmış, yaralanmış vaziyetteyim ki. Uzun zamandır bizimkilerin, sevdiklerimin gözünde yaş görmemiştim, benden sakladıkları kesindi, ama biraz önce kimse gizleyemedi. Annem, babam, balyanağım, sevdiğim onları öyle görünce daha da omuzlarımdaki yük çökertti. Oğlum, ağız dolusu bir daha oğlum öyle iyiyimki yanında ama yine ayrıldık bee annem. Gamzeli annenin yanaklarındaki gamzeler soldu yine…

SEVGİLER,

SAĞLIKLA KALIN,

GAMZE ANNE….

About atakan310309

Ankara'da 1983 yılında doğdum. 2006'da evlendim ve İstanbul'a taşındım. Mart 2009'da aramıza katılan oğlumuzun tatlı heyecanının keyfini çıkarıyoruz..

19 responses »

  1. Gamzeli anne,ne bilim çok kısa bir süreli yatış gibi geldi içimden.Çabuk geçecek inş kalbini ferah tut.Kendimden biliyorum şimdi sana dualarımız seninle kelimesi bile ağır gelecek at üzerindeki herşeyi Mevlaya eminim bilecek,görecek seni feraha erecek.

  2. Sevgili Gamze, bir süredir yazmıyordun, daha dün düşündüm seni, merak ettim… Bu kadar kişinin kalbi seninle, iyi olacaksın. Senin için hayat çok zor, biliyorum ama güzel günler gelecek, dualarımız seninle canım…

  3. Rabbim yardimcin olsun, Allahin izniyle iyi olacaksin. Biliyorum ne söylesek senin acini dindiremeyiz ama namazlarimda duamda olacaksin Rabbim yüregine ferahlik versin ve Rabbim seni Bal yanagina bagislasin ( YA SAFI )….

  4. Gamzeciğim moralini bozma ne olur? Nelerden gectin. Bu da gececek. Seni seviyoruz. Hadi güzelim.

  5. Canım Gamze, canım … Zor, çok zor ama inşaallah mükafatın iki dünyada da çok iyi olacak canım. Bize söylemesi kolay olsa da … Dualarımızdasın

  6. gamze anne, ben o solan gamzelerin yerinde güller açacağına canı gönülden inanıyorum.Dualarım daima seninle.

  7. Az once dua ettım sana gamze annem..Sen cok guclu bır kadınsın ,neler geçmedi bir düşün bu da gecıcek hem de kolaylıkla gecıcek Allahın izniyle..Dualara devam bu gucu hısset ne olur

  8. dualarım seninle inş. güzel günler gelecek… rabbim şafi isminden cümlesine şifalar versin inş.

  9. Ben de inanıyorum önemli birşey olmadığına.ağır bir tedavi geçirdin zor olacak,güç olacak normale dönmesi ama olacak buna tüm kalbimle inanıyorum.buradan yazması konuşması çok kolay biliyorum allahım kimsenin başına vermesin, sana da bir daha yaşatmasın,Allah bizleri yavrularımızdan ayırmasın…Hergün dua ediyorum her aklıma geldiğinde…sende umudunu yitirme ne olur,ne olur pes etme!!!dualarımdasın gamze anne

  10. 15 gün sonra izmire geliyorum keske seni görebilme şansım olsaydı🙂
    Allaha emanet ol sağlıcakla…

  11. geçicek geçmeli hemde çarçabuk.Üzülme,kendine iyi bak.zor ama güçlü ol.Oğlun için,ailen için,bizler için.

  12. Gerçekten sen çok ama çok güçlüsün Gamze dualarım seninle kısa zamanda sağlığına kavuşman dileğiyle.

  13. sen bu hayatta tanıdığım en güçlü insanlardan birisisin… Allah’ın izniylen, çabucacık evine ve Atakan’ına döneceksin inşallah! bak, dünyanın diğer ucundan bile seni düşünüp sana dualarımı gönderiyorum, seninle yüzyüze tanışıklığım dahi olmadığı halde… benimle beraber de niceleri sana dualarını gönderiyorlar… binlerce annenin kalbinde taht kurdun sen ve hepsi senin sağlığına kavuşup ailenle beraber mutlu, musmutlu bir hayat sürmen için duacılar!🙂

  14. Çok yorulduğunuzu biliyor ve size dayanma gücü vermesi için rabbime yalvarıyorum lütfen dayanın gülen gözleriniz solmasın.

  15. Allah seni korusun Gamze. Ara ara girip bloguna bakıyorum, uzun süre birşey yazmayınca çok endişelendim. İnşallah sonsuza kadar kurtulursun bu hastalıktan, Allah çocuğuna bağışlar seni. Dualarımda sen de varsın, güçlü ol, sana dua eden o kadar kişi var ki. Ve lütfen buraya kendini yormadan durumunu ara ara gir, biz seni çok merak ediyoruz, senden haber alamayınca endişeleniyoruz. Sevgiler, balyanağa öpücükler..

Bir Cevap Yazın

