Çizgiler

Standard

Neden alnında çizgiler var baba, diye soran Atakan, yaşlandık bee babacım. Hemen dudaklarını bükmüş ben senin yaşlanmanı istemiyorum, neden diye soran sevdiğim, yaşlananlar gökyüzüne gider, beni bırakıp gökyüzüne gitme derken bayağı biii hüzünlenmiş balyanağım. Atatürk hakkında konuşurken aramızda, nerde diye sorunca bende öyle cevaplamıştım, sonra Ankara’ya gittiğimizde geçen hafta rahmetli, nurlar içinde yatsın anneannemin evinin önünden geçerken oraları yıkıp, koca biii oteli kondurmuşlar, sevdiğimle vay beee ip atlayıp, top oynadığım yerlere bak ne hağle gelmiş diye aramızda konuşurken anneannemi sordu bana, artık aramızda olmadığını gökyüzüne gittiğini, tedirgin biii cevap alınca merak etme annecim, gökyüzüne sadece yaşlananlar gider demiştim. Sonra babasıyla arasında geçen muhabbete bu anlattıklarımı taşıyınca, üzülmesi, endişe duyması, benide üzdü. Evet annem bee keşke yaşlananlar sadece gökyüzüne çıksa, Allah sıralı ölüm versin derler ya , ne kadar doğru, onların düğünü bayramı, ama birde erkenden bırakıp gidenler var, kader bee annecim. Babasının verdiği cevaba öylesine hüzünlenip dudak bükmüş ki, ağlamaklı, üzüldüm işte ne bileyim. Yaşadıklarımızı Atakan’ıma çaktırmamaya çalışsakta içli biii çocuk yaptı, ettiği dualar bile farklı . Sürekli benimle ilgili. Allahım evladımın dualarını kabul eyle yarabbi…

SEVGİLER,

SAĞLIKLA KALIN,

GAMZE ANNE…

About atakan310309

Ankara'da 1983 yılında doğdum. 2006'da evlendim ve İstanbul'a taşındım. Mart 2009'da aramıza katılan oğlumuzun tatlı heyecanının keyfini çıkarıyoruz..

4 responses »

  1. Allahım Gamzeli annenin oğluşunun,sevdiğim dediği eşinin,kalpleri onun için pır pır eden anne ve babasının,kardesinin,onu sadece sanal alemde tanıyıpta ona sürekli gönülden dualar eden binlerce insanın bu Cum a gününün yüzü suyu hürmetine,şafi isminin yüzü suyu hürmetine dualarını kabul buyur, YARABBİM.

    • Ne güzel dua etmişsiniz ona ve tüm şifa bekleyen hastalarımıza Şafi isminle şifa ver Allahım.

      • Benim yaşantım da Gamzeli annenin yaşantısına çok benzer bir yaşantı onu kendime o kadar yakın hissediyorum ki çoğu zaman benim düşüncelerime ortak oluyor sanki. O yüzden hissederek dua ediyorum ona ve tüm hastalara

Bir Cevap Yazın

