Sinema Keyfi

Standard

IMG-20140131-WA0009IMG-20140131-WA0008Ben hastanedeyim diye yaşamın gerisinde kalsın istemiyorum Atakan, biii şekilde güncel kalmasını isteyen Gamzeli anne sinemaları kalkmadan gişelerden hep takip ederim. Bazen canım babam, dedesi, bazende sevdiğimle giderler. Dün baba-oğul ben tabi yaşamı kaçıran, aklım hep onlarda kalan bii vaziyette sinema nasıl geçti diye beklerken, bizim balyanak beğenmemiş bu sefer, KARLAR ÜLKESİ filmini. Vay efendim kız filimiymiş, hatta çıkmak istemiş, babamızda, aaa olmaz para verdik seyredelim diye, tutmuş tabi sinemada. filmin kızı erkeği olmaz Atakan desemde, beğenmemiş olabilirsin ama yinede ikna edemedim. Tabiii soluğu yine oyuncakçıda alan bıdık, almadan gelir mi. Mevzide saklanan askerler, başlarında komutan, f-16 uçakları, deniz botu gibi savaş uçakları almış bu sefer, transformers görmeyince elinde şaşırdım. Askerlerden bazıları ayakta durmayınca başladı bizimki söylenmeye, offf ne kötü biii gün, hiç güzel değil bu oyuncaklar, anneanneside olmaz Atakan, sinemaya gittin oyuncak aldınhiç kötü biii gün değil. Oyuncağının tadını ala ala oynamalısın, off anneannem yine şaşırdı anne, yemek mı bu tadını alacağım oyuncağın demez mi, yine yarım konuşmasıyla sevecen biii halde , şapppp, şuuupppppp kocaman öptüm ballı yanaklarından. Atakan’ı dinlemek,ağzından neler çıkacak o minik saf gönlünün ne espiriler çıkaracak halleri beni benden alır vaziyette.

Can oğlum, candan oğlum benim, hayatı sizinle yakalamak, ucundan tutmak için çabalarım devam ederken yanında olduğum için mesudum.

SEVGİLER,

SAĞLIKLA KALIN,

GAMZE ANNE…

About atakan310309

Ankara'da 1983 yılında doğdum. 2006'da evlendim ve İstanbul'a taşındım. Mart 2009'da aramıza katılan oğlumuzun tatlı heyecanının keyfini çıkarıyoruz..

6 responses »

  1. Gamze anne,yazından senin daha iyi olduğunu hissediyorum.herşey çok daha güzel olucak.buarada balyanakta çok tatlı ve karizmatik.Herşey gölünce olsun.Sevdiklerin hep yanında olsun.Hz Allah yar ve yardımcın olsun…

  2. Merhaba Gamze hanım, uzun zamandır bloğunuzu okuyor ve uzun zamandır olmayan paylaşımınızda dolayı sizi merakediyordum. Sizinle konuşmak tanışmak isterim. Benimde 13 aylık dünya tatlısı bır oğlum var. Sızı kucak dolusu sağlık dışlıyorum…

    Duygu

  3. gamzecigim senin icin cok dua ettim binler ce kisi gibi tvde kanseri yendigini duydum cok sevindim
    Bunun ne demek oldugunu cok iyi biliyorum bende kanseri yendim yasadiklarini anlayabiliyorum
    Hatta sana uygulanan perugu bende kullanmaya calistim pek basarili olamadim
    Allahim sana tekrar yasatmasin insallah evladin ile ailen ile uzunn yilar saglikli yasa cok opuyorum

Bir Cevap Yazın

