Daily Archives: 05 Şubat 2014

Filin adı ”’ İZMİR ”’

Standard

20140205_213701Atakan filin doğum günü partisi var dedim, orda olay koptu. Nasıl yani, doğal yaşam parkına gitmiştin orda bir fil doğdu, adı İzmir, onun doğum günü şenliklerle kutlanıcak. Nedersin, gitmek istermisin, tamam da ne hediye alıcaz, aldık diyelim, paketi nasıl açıcak. Çok şaşırdım. Atakan’nın şaşkınlığının yanında anneanneside şaşırmış, ayyy Gamze hiç hayvanın doğum gününün kutlandığını duymamıştım demesiyle gülüşürüz. Çantasına muz koyunca yersin, annem diye file verelim bari, tamam ama içini sen yeee, kabuğunu ona verirsin çok sever diye kandırdım. Tam giderken demez mi pastayı nasıl üflüyecek diye… Gamzeli anne kahkahalarla kopar yine…

İZMİR 3. yaşın kutlu olsun.

SEVGİLER,

SAĞLIKLA KALIN,

GAMZE ANNE…

İstekler

Standard

İşe yaramayışımdan benden kimse birşeyler istemez, bense hayata karışmak, yorulmak, pislenen yerleri temizlemek, düzen kurmak için can atarım. Can oğlum bile bunun farkında, o bile sınırlı yapabileceğim şeyleri istemesi gerektiğinin farkında. Sevdiğim annemlerdeyiz, biii çay doldur diye bardağı uzattı, ben öyle biii hevesle kalktım ki yerimden, ağzından laf çıkmasıyla, yerimden kalkmam bir oldu. Hemen o da kalktı şakla şaka diye kıyamam. Valla doldururum ne olur ver diye elimi uzattıysamda, olur mu hiç dedi. Oturdum yerime üzüldüm ama, bii çay bile koyamayacak kadar neden iyi değildim. Sadece onlar için nefes almam yeterken, ben onlara yük olduğum için, kendi ihtiyaçlarımı bile karşılayamadığım için üzgündüm. Sonra dün gece, ne olur bii dilim pasta yee de öyle ders çalışmaya git dedim, o sırada uzanıyordum. Tamam dedi, yerimden doğruldum, yatağın başında kalakaldım bu sefer. Kalksam biii dert, kalkmasam ben kendim üzüleceğim yine işe yaramadım diye. Biraz yatağın başında oturarak dua ettim içimden, iyi değilmisin deyince, hayır iyiyim dedim. Kalktım yerimden. Ama mutfağa gidene kadar, hem dönüyorum, hem yıkılıcam sanki, ne olur ya sadece bir dilim pasta koyucam diye üzülüyorum. Arkamdan daha ben servis tabaklarını çıkarırken dolaptan sevdiğim geldi yardıma yine olmadı bee Gamzeli, elinden biii pasta ikram edemedin sevdiğine.

Görenler yalandan mı bilmem ooo toparlanmışsın, seni iyi gördüm deselerde iyi değilim. Solunum yetmiyor işte, nabız yüksek. Birde sürekli diken üstünde, nefes alabilecekmiyim, tıkanacakmıyım, ateşim çıkacak mı, tekrar hastaneye yatırırlar, yine yine yine yavrumdan, evimden, sevdiklerimden, yetişemediğim hayattan uzaklaşıcam. Yaşadığım korkular, yazsam daha yazarım ama içim karardı.

SEVGİLER,

SAĞLIKLA KALIN,

GAMZE ANNE…