İstekler

Standard

İşe yaramayışımdan benden kimse birşeyler istemez, bense hayata karışmak, yorulmak, pislenen yerleri temizlemek, düzen kurmak için can atarım. Can oğlum bile bunun farkında, o bile sınırlı yapabileceğim şeyleri istemesi gerektiğinin farkında. Sevdiğim annemlerdeyiz, biii çay doldur diye bardağı uzattı, ben öyle biii hevesle kalktım ki yerimden, ağzından laf çıkmasıyla, yerimden kalkmam bir oldu. Hemen o da kalktı şakla şaka diye kıyamam. Valla doldururum ne olur ver diye elimi uzattıysamda, olur mu hiç dedi. Oturdum yerime üzüldüm ama, bii çay bile koyamayacak kadar neden iyi değildim. Sadece onlar için nefes almam yeterken, ben onlara yük olduğum için, kendi ihtiyaçlarımı bile karşılayamadığım için üzgündüm. Sonra dün gece, ne olur bii dilim pasta yee de öyle ders çalışmaya git dedim, o sırada uzanıyordum. Tamam dedi, yerimden doğruldum, yatağın başında kalakaldım bu sefer. Kalksam biii dert, kalkmasam ben kendim üzüleceğim yine işe yaramadım diye. Biraz yatağın başında oturarak dua ettim içimden, iyi değilmisin deyince, hayır iyiyim dedim. Kalktım yerimden. Ama mutfağa gidene kadar, hem dönüyorum, hem yıkılıcam sanki, ne olur ya sadece bir dilim pasta koyucam diye üzülüyorum. Arkamdan daha ben servis tabaklarını çıkarırken dolaptan sevdiğim geldi yardıma yine olmadı bee Gamzeli, elinden biii pasta ikram edemedin sevdiğine.

Görenler yalandan mı bilmem ooo toparlanmışsın, seni iyi gördüm deselerde iyi değilim. Solunum yetmiyor işte, nabız yüksek. Birde sürekli diken üstünde, nefes alabilecekmiyim, tıkanacakmıyım, ateşim çıkacak mı, tekrar hastaneye yatırırlar, yine yine yine yavrumdan, evimden, sevdiklerimden, yetişemediğim hayattan uzaklaşıcam. Yaşadığım korkular, yazsam daha yazarım ama içim karardı.

SEVGİLER,

SAĞLIKLA KALIN,

GAMZE ANNE…

About atakan310309

Ankara'da 1983 yılında doğdum. 2006'da evlendim ve İstanbul'a taşındım. Mart 2009'da aramıza katılan oğlumuzun tatlı heyecanının keyfini çıkarıyoruz..

6 responses »

  1. lütfen karartma içini gamzeli ANNEE..seni bı ara yaşadıgım korkudan dolayı okadar ıyı anlıyorum kii..insanın sevdıklerını en cokda cocugunu gerıde bırakıcamm dusuncesıı ne kotu ne zor..asıl olumcul olan buu duyguu can gidiyorr ınsanın ıcınden..! bı grıp oldugumuzda bıle yerımızden kalkamazzkenn sızın cogu seyı yapamamanız cok normal lutfen uzulmeyınn yapıcagınızz gunler yakındır ınşallahh.. boyle dusunerek kendınıze hayatınızıı zorlastırmayın..yerınızde olmak ısteyen bıle nıce ınsanlar var belkııı bu hastalıklarıı tek basınaaa baş etmek zorunda kalanlarr ..şükretmelısınız ağır bı sınav buu başarı ılee gececegınız gunu beklemelı ve sabretmelısınız zor da olsaa..o minnak atakan ıcın🙂 aynı yaşda sanırım paşalarımızz..iç dunyalarıı okadar farklı kiii uzmeyın onu boyle dusunup anı yaşayıp tadıını cıkarınn sevgilerr ..şifa diliyorumm …

  2. İnşallah o günlerde gelir gamzeli anne. Offf yoruldum tüm gun sil Süpür yemekti çamaşırd i diye hayiflanacaginiz, bu aralar çok meşgul um blogu takip edemiyorum artık diye yazılar yazacağınız günlerde gelecek inşallah. Rabbim sizi sevdikleri nize bağışlasin .

  3. Evde olmana çok ama çok sevindim gamzeciğim…iyi olmanı sağlıklı günlerine dönmeni tüm kalbimle diliyorum Allah’tan..sevgilerimle

  4. Merhaba Gamzecik evde olduğunu okumak güzel. Oğluşunu koklayabileceğini bilmek güzel…

    Sevgiyle, duygu

  5. Gamze seni nakil öncesinden beri takip ediyorum,şu anki üzüntülerinde de sonuna kadar haklısın … Onca badire atlattın,an geldi tek isteğin oğluna bi kerecik sarılmak oldu…Şu an istediğin kadar hızlı ve düzgün gitmiyor belki herşey ama bak o dileğin her gün yeniden gerçekleşiyor.O zamanlar sana imkansız geliyordu oysaki değil mi…Bugünler de geçecek tıpkı şimdi o günlere uzaktan baktığın gibi bugünlere de uzaktan bakacaksın,dileklerinin gerçekleştiği güzel günlerden…Allah yanında ve yardımcın olsun sağlığın katlanarak artsın her yeni gün…

  6. neyden korkup neyi düşünürsen onu çekersin hayatına… lütfen alternatif tıpdan yardım al lütfeeeeeeennnnnnnn… dehşet faydasını görürsün endişe yerine hergün her boyutta iyileşiyorum diye sürekli olumlama yap… ALLAH yar ve yardımcın olsun solunum için nefes egzersizi yap belki de hepsini denedin deniyorsun ama ne bileyim işte yaaaaa…

Bir Cevap Yazın

