Daily Archives: 15 Şubat 2014

14 KUBAT

Standard

20140214_200338~2Alem gerçekten alem, kim demiş 14 Şubat, bizimkisi 14 Kubat. Dün sabah watsapp’dan mesaj aldım sevdiğimden. Unutmaz özel günleri patlatır biii bomba.

SEVGİLİLER GÜNÜMÜZ KUTLU OLSUN. ( Yanında biii aile simgesi )

Hediye paketi

Tektaş yüzük

Kalp

Hepsi simge olunca koptum tabi görünce bende altta kalırmıyım arabamız yokya, bende biii araba simgesi buldum onu attım.

Akşam yemeği sohbet ederken, biliyomusun bugün servisle gelmedim, aaa ne oldu niye hayırdır, içimdende bak görüyomusun kaçırdı servisi demek diye düşünürken. Araba hediye etmişsin ya onunla geldim, demesiyle ben koptum. İşte bizimde sevgi günümüzün anısı…

SEVGİLER,

SAĞLIKLA KALIN,

GAMZE ANNE…

Kortizondan yeni haber

Standard

Gereberisice kortizon diyeceğim olmayacak, faydasını çok gördüm, ama zararınıda çok gördüm. Hem bedenime, hem ruhuma. Sağ kalça kemiğimi çürüttü, protez takıldı, Şimdi sağ omzumu çürüttü, ciğerlerdeki solunum yetmezliğinden, protez takılamadı, ameliyata izin vermediler, ama ben ağrıdan duramıyorum o başka bii dert. Veee son haber, hem sağ, hem sol diz kapaklarımdan geldi. Gerçekten yine yine üzüldüm ama ne yapayım. Olacağım ameliyatlara değilde, çekilen ağrılara değilde, yine yine hayallerimin benden uzaklaşmasına, içinde olamadan dışarıdan seyirci kalmama üzüldüm. 

Yanarım da yavrumu şöyle havalara atıp, hoplatamadığıma, sırtıma alıp, tontiş halini, balıkçı balıklarım var, taze bunlar diye tontişlere pat vuramadım, eşşekçilik oynayamadım, boğuşamadım, koşturamadım, bunlara yanarım işte. Erkek çocuk sever yaa bunları. Hal böyle oluncada, babamıza yakınlaşması normal diğmi. Hem kıskanır, hem özenir ama yinede onların mutlu hallerinden mesut olurum.

Dalga geçip acınacak halimi, kendime güçlü göstererek Gamzeli Anne = Mekanik Anne diye tanımlayarak, iç dünyamı güçlendirmeye devam.

SEVGİLER,

SAĞLIKLA KALIN,

MEKANİK ANNE…