İtalyalı

Standard

Duydum, duyduğuma inanamadım. Ben, sevdiğim, annem-babam, kardeşim sevinçden ağladık bu sefer. O an hemen oğlumu düşündüm, eğer herşey yolunda giderse hücreler hücrelerime uyarsa Atakan annesiz kalmayacaktı.

İtalyalı kim olduğunu nasıl merak ediyorum bir bilsen, keşke tanısam seni… Uzatsam kollarımı sana sarılsam, yaslasam omzuna başımı anlatsam içimdeki yangını, oğlumu, sevdiğimi, ailemi anlatsam sana… Hakkın ödenmez bilirim ama sana defalarca, milyonlarca teşekkür etsem. Sonra sizi ve ailenizi evimizde misafir etsem, günlerce aylarca yıllarca ağırlasam sizi misafirimiz olsanız. Yinede dedim ya hakkınızı ödeyemeyiz. Bundan sonra siz ve aileniz benim ve ailemin dualarına girdiniz. Ben bu savaşa başladığımda tüm dualarımda bu tedaviye başlarken Allah’ım bu tedavim sular seller gibi aksın gitsin ve bu hastalıkdan tek bir zerre kalmasın vücudumda dedim. Bu önce Rabbim’in sonra sizin bana vereceğiniz hücrelerle olacak sanırım.

ALLAH’IMA ŞÜKÜRLER OLSUN.

Bu ilik nakli başarılı olursa, sonunda da yaşam olursa Atakan’ın hayatı nasılda değişecek. Oğlum canım yavrum şanslı olacak. Annem nerde, baba demiyecek. Sevdiğim bu zor soruya cevap vermek zorunda kalmayacak. Bu ne kadar büyük bir şans. Hep derim bir evladın en büyük şansı sağlık içinde anne-babasıyla büyümesidir. Bunu benim oğlumda yaşayacak. Bu ne kadar büyük bir mutlulukdur. Değerini bilene tabi, belkide kimileriniz bu güzel, büyük ayrıntıyı unutuyorsunuzdur. Ama unutulmaması gereken çok önemli bir konu.

Ben hep Atakan dedim ama, peki ya annem-babam. Allah kimseye, hiçbir anne-babaya evlat acısı göstermesin bunun önemini atlamıyorum. Şunu derim dualarımda sıralı ölümler olsun hepimiz için inşallah. Peki ya kardeşim her başı dara düştüğünde abla diyebilecekti.

Ve sevdiğim içi yanarken Atakan’ın yüzüne gülmek zorunda kalmayacak.

Son yazdığım paragrafı okudum, nasılda herşey bitmiş gibi, herşey yolundaymış gibi, ben sağlığıma kavuşmuşum gibi yazmışım.

Eyyyy sevdiğim İTALYAN, siz Atakan’a annesini, sevdiğime sevgilisini, anneme-babama evladını, kardeşime ablasını vereceksiniz. Herşey yolunda gitsin ne olursunuz. SİZİ ÇOK SEVEN BİR AİLENİZ VAR ARTIK TÜRKİYE’DE BUNU UNUTMAYIN NE OLUR. ÇOK AMA ÇOKKKK MİNNETTARIM SİZE, TAM OLARAK DUYGULARIMI BİLE ANLATAMIYORUM İNANIN ÇOK MUTLUYUM. DİLERİM TÜM İLİK BEKLEYENLER BENİM VE AİLEMİN YAŞADIĞI BU MUTLULUĞU YAŞASIN, GÖNÜLDEN DİLERİM.

ÇOKKK AMA ÇOKKK SAĞOL İTALYAN, KOCAMAN SARILIP, KOCAMAN ÖPÜYORUM SENİ VE AİLENİ…

Sağlıkla Kalalım, Sevgiler…

Not: Bu yazıdan hiç haberin olmayacak belki, kime hücrelerini verdiğini hiç bilmeyeceksin ama yinede milyonlarca TEŞEKKÜRLER…

About atakan310309

Ankara'da 1983 yılında doğdum. 2006'da evlendim ve İstanbul'a taşındım. Mart 2009'da aramıza katılan oğlumuzun tatlı heyecanının keyfini çıkarıyoruz..

Bir cevap »

  1. allah icten yapilan buyuk dualari kabul edermis , insallah sagligina kavusacaksin 🙂 imkansiz hic birsey yoktur dimi 🙂

  2. ayyy gamzem benim yaa farkındamısın bak artık ne kadar güzel geleceğe dair cümleler kuruyorsun bir yazında demiştin ben gelecekle ilgili hayal kuramıyorum hiç düşünemiyorum bile demiştin ben nasıl ağlamıştım o zaman bide sevdiğinin ailenin durumunu düşün şimdi böyle umutlusun yaa mutlusun yaa içim o kadar rahat ki seni hiç tanımıyorum ama inan sanki kardeşime ilik bulunmuş kadar sevinçliyim artık atakanla geçirecegin güzel günleri emrah’la seveceğin birbirinden tatlı torunları düşün ve hep mutlu ol canım kardeşim ..:)) bu arada o italyan da çook şanslı senin gibi birisine iliğini vereceği için :))

  3. Her gece dualarımdasın en başından beri ve şükürler olsun çok daha güzel günler göreceksin sevdiklerinle

    Bu arada aslında italyanca bilen birini bulup yazdığın yazıyı çevirip ona verebilirsin ne dersin 🙂

  4. Canım benim çok sevindik çok mutlu olduk. O İTALYAN yardımsever sadece senin değil bizimde dualarımıza girdi. Allah ondan razı olsun. BUndan sonra o da dularımızda. Onu da sevdiklerine bağışlasın rabbim. Binlerce milyonlarca bizden de teşekkür kendisine 🙂 Ne güzel her şey bitecek az kaldı :)) Çok öpüyorum ……….

  5. gamzecim,güzel yürekli annem benim!allahıma sonsuz sükürler olsun ki dualarımızı kabul etti 🙂 güzel ailenle saglık dolu bir ömür geçir inşallah

  6. Gamzemmm, Canimmmm,
    Hayat devam ediyordu, ama bir yanım hep mutsuz, huzursuzdu, icim acıyordu.
    hep ama hep aklimdasin, her an dua ediyorum senin icin, başka başka lösemi hastaları icin.
    O italyali var ya, nasıl da mutlu etti hepimizi, nasıl da güzel geldi hayatımıza, dediğin gibi tanısak onu neler yaparız ona, nasıl kul kölesi oluruz onun.
    Bundan sonra o italyan sağlıklı, mutlu olsun diye hep dualarımda olacak benim de.
    Gamzemmm, hersey çok daha güzel olacak, çok ama çok mutlu ve sağlıklı olacaksın!
    Seni çok seviyorum

  7. gamzecim bak ne mutlu yerde ararken taaaataaaaaaa uzaklardaymış sana şifa verecek aama inşlh nakil iyi şekilde gerçekleşir sende hayal ettiğin yarım kalan mutluluğun daim olur kalbimiz dualarımız seninle gamzelim……..

  8. Gamzeeee canımmm
    o kadar mutlu oldum ki bunu burada kelimelere dökemeyecek kadar tarifsiz bir mutluluk..Hele ki senin ileriye dönük kurabildiğin hayallerinin olduğunu okumak oğluna kavuşman için çok az bir zamanının kaldığını öğrenmek harika ötsi bişey.Bu sabah nasıl sevinçli başladım gune anlatamam..Allah’ım sana sonsuz şükürler olsun.Dualarımızı kabul etin binlerce şükürler olsun.İtalyalı bundan sonra sende dualarımızdasın bir anneyi oğluna kavuşturacağın için,bir evladı annesine babasına kavuşturacağın için,bir ablayı kardeşine bağışlayacağn için,bir sevgiliyi eşine sevdiğine bağışlayacağın için…

  9. Güzel insanların İtalyalısı, şuralısı, buralısı yok ne güzel. Ey insan sen özünde ne güzelsin!

  10. gamze anne muhteşem anne senin adına o kadar mutluyuz ki anlatamam senin içinde bu kadar oğluşuna olan sevgin varken zaten aksi düşünülemezdi yüce rabbim seni oğluna ve sevenlerine bağışlardı sen bu imtihanı başarıyla geçeceksin çok az kaldı herşey mükemmel olacak senin önün ışıl ışıl önünde koca bir ömür var oğluşunla ve sevdiklerinle ve bizlerle paylaşacağın koca bir ömür bizim kardeşimiz oldun italyalıdanda Allah razı olsun sana hayatını hediye etti hakkı ödenmez gerçekten keşke bizim kanımızda birine can olsa inşaallah darısı tüm hastaların başına… sen o kadar güçlüsünki öyle muhteşem bir annesin ki çığlığını bize duyurmayı başardın kalbimiz dualarımız hep seninle atakanına kavuşacağın günü sabırsızlıkla bekliyoruz aktivitelerinizi bekliyoruz bizlerde evde uygulayalım diye…Allaha şükürler olsun o kadar büyük ki yüce rabbim bir kere daha gösterdi bizlere büyüklüğünü sonsuz şükürler olsun… seni çok seviyoruz ve eve dönüşünü sabırsızlıkla bekliyoruz oğluna kavuştuğun gün bizlerde derin bir nefes alıp gönül rahatlığıyla sarılacağız yavrularımıza çok az kaldı sen sapasağlam son derece sağlıklı bir şekilde kavuşacaksın yavruna ve sevenlerine mutluluğu çok hakediyorsun mükemmel anne mükemmel insan sağlıkla kal herşey gönlünce olsun:)

  11. çok şükür güzel Allah’ıma!
    inşallah herşey yolunda gidecek, sağlıkla huzurla upuzun bir ömür süreceksin 🙂

  12. Hepimz duaciyz italyaana 🙂 senin icinde gamzecim taki ogluna sarilican saglikla hcbisey dusunmeden en uzun uykuyu uyucan bz ozaman rahat etcez

  13. bana da bir huzur geldi son güzel haberle.
    bildiğim kadarıyla belli bir süre sonra -yanlış hatırlamıyorsam 1 yıl yazıyordu bir yerlerde. seninle birlikte bu konuları çok okur olduk- vericinin kim olduğunu öğrenebiliyorsun. öğrenmesen de o da senin kadar mutlu olacak, içinden geçenleri tahmin edecektir emin ol.
    sevgiler…

  14. Ohh be Gamze , büyük bir Ohhh sonunda,,, şükürler olsun..
    Kader seni de güldürecek sonunda, ne kadar sevinçliyim bir bilsen,, Darısı inşallah diğer şifa bekleyen tüm hastalarımızın başına..
    İlk kez geleceğe dair bişeyler yazmışsın, mutlu günler sizi bekliyor artık..
    Sevgiler sağlıcakla kal..

  15. Rabbim sizi yavrunuza bagislasin insAllah.
    Allahin izini ile hersey sorunsuz bir sekilde ilerler insAllah.
    Iyi haberlerinizi almakta nasip olsun.

    Sabir diliyorum size ve ailenize.

  16. ALLAH en başta seni,aileni,ve senin için dualar eden herkesin dualarını kabul eylediği için şükürler olsun.artık sende o iyi yürekli italyan kardeşimiz sayesinde gülmeye,geleceğe dair düşüncelere başladın.çok mutlu oldum inanki gamze anne,allah seni dahada mutlu etsin…

  17. gamzecim ne olurrr morelini yüksek tut içini ferah tut kan değerlerin yükselsin biran önce oğluşunun yanına git oğluşunun yanında moral depola veeeeeeee sonra hayırlısıyla ilik naklini ol çok başarılı geçecek eminim ondan sonra temelli kavuşacaksın yavruna bidaha hiç ayrılmayacaksınız koca bir ömür sağlıklı mutlu huzurlu yaşayacaksınız 🙂 gülben ergenin programında sesin yine yaktı içimi ne olur ağlama artık bak mucizen gerçekleşti herşey mükemmel olacak biraz daha sabır sonra muhteşem gelecek sizi bekliyor inan bize seni çok seviyoruz heran dualarımızdasınız SAĞLIKLA KAL MUHTEŞEM ANNE 🙂

  18. Gamze inan senin de onculugunde pek cok insan ihtiyaci olan bir tup kana ulasacak insallah. ve mutluluk buyuyecek buyuyecek. Yolun acik olsun haydi gamze daha da guzel haberlerini alacagiz insallah. Bizi cok mutlu ettin bu guzel haberle cok sagol.

  19. Sevgili Gamze,
    2008 Haziranin’da ablamin 6 yasindaki kizina, AML ve ALL, her ikisinde bulundugu cok az rastlanan bir tipde Biphenotypic Leukemia-lösemi teshisi konuldu. Yasitlari heyecanla 1nci sinifa baslarken Lara secim hakki olmadan aylarca, evinden, kardesinden, oyuncaklarindan ayri, gogsunun arasina girip cikan borularla makinalara bagli yasamak zorunda kalmisti. Ziyaretlerinden sonra hoplaya ziplaya evlerine dönen yasitlarini görüp Isyan ettigi gecelerden birinde annesine “anne neden ben?” sorusunu sorup hickiriklara bogulmustu. O koca annelik yuregiyle ablamin verdigi cevap su olmustu; “sen secildin, cünkü sen cok güclu bir cocuksun! Allah senin bu hastaligin ustesinden gelecegini cok iyi biliyor. Senin üstesinden geldigin bu seyleri her cocuk gelemez. Allah biliyor senin ne kadar guclu oldunu!”…
    Lara’ya, 2010 Ocaginda, Italya’dan bulunan, bagislanmis kordon kani ile, 7/10 uygun olmasina ragmen ilik nakli yapildi. Lara, bu yil, ilik naklinin 3ncü yilini doldurdu.

    Onun bu gücü sayesinde dudaklari eskisinden pembe, yanaklari al al, saclari dalga dalga beline iniyor.
    Onun bu gücü sayesinde, Amerika, Hollanda, Antalya, Ankara ve Istanbul’da yaptigimiz kampanyalarla yaklasik 2000 kisi donor oldu…
    Onun bu gücü sayesinde, yüzlerce kisi bilgilendirildi…
    http://laraakmehmet.blogspot.com/

    2 Gündür, senin gücünün etkisini okuyorum… Yaptiklarini, yazdiklarini, bircok hayatlar degistirdigini, yasatip ögrettiklerini okuyorum… Ve bunun icin sana minnettarim… Gücüne hayranim…

    Bu savasi seninde yeneceginden hic süphem yok, gücünü sakin yitirme!
    Sende ki öyle bir güc ki, öylesine pozitif bir enerji gönderiyorsun ki, Hollanda da koltugumda otururken bile icimde hissediyorum o enerjiyi…

    Yalniz degilsin!
    Seni gibiler, bizim gibileri duyarlilastirip, insanligimizi hatirlatiyor,
    Sana, senin enerjine ihtiyacimiz var!

    Kalbim, dualarim seninle, seni sevenlerle..
    sevgilerimle.
    Nalan

  20. çok mutlu oldum canım başaracagını biliyordum dualarımız kabul oldu Rabbim nerde varsa acil şifa versin

Yorum bırakın