EĞLENELİM ÖĞRENELİM

Standard

Büyüyorum, eğleniyorum, öğreniyorum…  Güzel vakitler geçiriyoruz birlikte oğlumla seninle birlikte gerçekten öğreniyorum. Araştırmakta çok güzel senin için, araştırma işini sen ve baban uyuduktan sonra yapıyorum. Çevremde ya da bloğumu okuyan annelere yukarıda resimlediğim çıkartmalı eğlence kitaplarını şiddetle tavsiye ediyorum. Çok zevk alarak yapacağına eminim. Benim oğlum 27 aylık ve bayılıyor bu çıkartmalı kitaplara. Kitapda boş bırakılmış çıkartma yapıştırılacak olan yerler. Bir teması var biz de ona göre çıkartmaları uygun temalara yapıştırıyoruz. İş bankasının Kültür yayınlarına bayılıyorum ve çok sipariş vereceğim kitaplar var burda. Oğlumun kitaplığı şimdiden doldu bile. Masalları çok sıkmadan ses tonumu düzenleyerek resime bağlı kalarak anlatıyorum. Resimler üzerinden yorum yapıyoruz. Yoksa bu aralar bana pek masal okutmuyor. Ama resimlere bakarak uydurduğum masallar hoşuna gidiyorki oğluşda katılıyor bana…

Yorum bırakın