”’Baba,,, Anne Nerde”’

Standard

Burdayım hep yanında olacağım diye bağırmak istedim.

Ama olmadı.

Baba oğul uyudular bende nette takılıyorum, biraz önce Atakan’ım ağlayarak uyandı babasına ”’BABA , ANNE NERDE”’ diye sordu. Koşarak, gözümden yaşlar süzülerek yatağa fırladım yanlarına. Biraz ağlağım bugünlerde zaten. Her ay yaşadığım sıkıntılı günlerimin tekrarını yaşıyorum. Hastane kontrolümün tarihi yakınlaştığı zaman hep aynı şeyleri hissediyorum her ay. Yine kemiklerim ağrıyor, yine iştahsızlık, yine halsizlik, vee yine koşa koşa canım sevdiğim kocamın yanına gidip baksana benim ateşim var heralde demelerim başlıyor. Ben bunu her ayki hastane kontrolüümüzde hissediyorum. Bu ay bu sıkıntıyı daha çok yaşadım. Korkuyorum çok korkuyorum. Temiz kanserli hücre hağla gözükmüyor lafını duyana kadar doktorumdan içim rahat etmiyor. Cumartesi gecesi oğlumuzdan gizli baya bii dertleştik, ağlaştık, sarıldık sımsıkı sevdiğimle… Yine bana güç verdin. Hayır tekrarlamadı iyisin sen gerçekten inan bana dedin. İnanıyorum sevdiğim ama korkuyorum çok korkuyorum. Sen söyleyince gerçekten inanıyorum. Neden bilmiyorum sevdiğim sen nedesen doğru geliyor bana…

Pazartesi sabah erkenden yazlıkdan ayrıldık.Bugün yani…

Tedirginim, sen de tedirginsin biliyorum ama bana yine güç verme zorunluluğunu hissettiğin için belli etmiyorsun. Hastaneye geldik elim ayağım zangır zangır titriyor. Sen bi oyana biii bu yana koşturup evrakları hazırlamaya çalışıyorsun. Bende Atakan’ımı oyalıyorum.  Maskeyle dolaşanları görünce yine eskileri hatırlıyorum.  Hatırlıyormuyum acaba hiç aklımdan çıkmıyor desem daha doğru olur…

Güneş gözlüğümün arkasına saklanmışım oğlumdan gizli gözyaşlarıma hakim olmaya çalışıyorum ama yapamıyorum akıyorlar işte…

Ben beklerken 2-3 yaşlarında bir kız çocuğu lanet gelsin bu hastalığa yakalanmış, Annesinin kucağında hali yok, tahlil için dışarı çıkmışlar belli… Onkoloji bölümüne doğru koşturuyorlar. Koştururken anne, yavrusuna hamdolsun allahım çocuğumun kemikleri güneş gördü diye seviniyor.

Ben yine ağlıyorum gizlice, dedim ya oğlumdan saklıyorum kendimi, güneş gözlüğümün arkasına saklandım hıçkırmamak için zor tutuyorum kendimi.

Ben buna üzülürken 3 aylık bir bebek annesinin kucağında aynı derdi paylaşıyor,

Kafamı döndürüyorum ,

9-10 yaşlarında bir erkek çocuk o da aynı çok zayıflamış, hiç hali kalmamış… Belli iştahı yok. Hoş iştahı olsa ne olacak hastane yemekleri feci yaşamayan bilemez. 5 ay çektim…

Daha yazılacak çok şey var aslında ama ne göz yaşı dayanır ne yürek…

Rabbim el açtım sana senden sadece sağlıklı bir ömür istiyorum. Evladımın yanında olmak istiyorum. Sevdiğimin yanında olmak, ailemin yanında olmak istiyorum.

Bütün bu derdi çekenlere rabbimden acil şifalar diliyorum…

About atakan310309

Ankara'da 1983 yılında doğdum. 2006'da evlendim ve İstanbul'a taşındım. Mart 2009'da aramıza katılan oğlumuzun tatlı heyecanının keyfini çıkarıyoruz..

Bir cevap »

  1. Hiçbişi diyemiyorum …Sadece gözyaşlarım istem dışı akıveriyor dinlemiyor beni … Sen iyisin , iyi olucaksın bunun aksini şimdiye kadar hiç düşünmedim ve ASLA DUSUNMEYECEGIM …
    Seni Seviyorum Cnm KARDESIM bnm …

  2. canım gamzem canım arkadaşım bu yazıyı okudum ve olduğum yerde kaldım…ama ben senin için asla yapamayacak diye düşünmedim hiç.sana çok inandım ve hala da inanmaya devam edıyorum.gecen telefonda konustuğumuzda benim panikatak durumu için moral verdin güç verdin.inan doktorların yapamadıgını sen yapıp bakış açımı değiştirdin o konusmayla…duygusallıgını cok iyi anlıyorum ama şunu unutma sen çok güçlüsün inan bana.asla kötü düşünme strese girip moralini bozma.çünkü sen başardın bunu asla unutma seni çok seviyorum bunu da asla unutma:)

  3. asla kötü düşünmek yok pozitif düşünce gücüyle o kaygılar asla sana gelmeyecek Allahın izniyle…sen cok şanslısın bak en basıtınden sunu düşün sen atakan ıcın bıseyler üretiyorsun bu üretim o kadar güzel kı sabah kalkınca ilk işim bu sayfaya bakmak oluyor.bır de anne olan arkadaslarını düşün neler neler öğreniyorlar sen süpersin

  4. Canım benim. Güzel Gamzem kendisi gibi yüreği de güzel Gamzem. İşlerden fırsat buldukça sizin aktivitelerinize bakıyorum. Bugün ne var acaba diye. Bazen gülüyor bazen de çok duygulu anlar yaşıyorum. İşyerinde olduğum için ağlayamıyorum. (Allah ağlatmasın gerçi) Allah her zaman gülmekten ayırmasın seni, Atakan’ımı ve Emrah’ımızı. Allahım bir daha yaşatmasın o sıkıntılı günleri. Tüm hastalara da iyilik versin sevdiklerine bağışlasın. . Allahım seni çocuğuna, eşine, ailene sevdiklerine doyursun canım. Allah’a emanet ol. Yüzünden gülücükler hiç eksik olmasın inşallah. Seni çoookkkkkk seviyoruz bunu hiç bir zaman unutma dualarımız seninle.

  5. Ne kadar agir bir hastalikla mücadele ettiginizin farkindayim ne yasadiginizi anlamak güc degil fakat bilmek zor ! icimden cok sey yazmak geliyor hayat bazen insana diye baslayan cümlelerle belki biraz felsefe yapmak ! hepsi bir kenarda dursun ! siz cook güzel gülen, gözlerinde yasama sevinci bulunan bir annesiniz sanslisiniz sizi seven ve destek veren bir esiniz aileniz ve cok tatli bir oglunuz var ne olursa olsun yilmayin mücadelenizi sürdürün sevdikleriniz icin ! evet söylemesi kolay ! sizin icin cok zor bir savas ama inaniyorum ki siz bu savasi kazanacaksiniz göz bebeklerinizde ki yasama sevinci ölüme inat parildiyor gülen gözleriniz hic solmasin ! umarim dualariniz gerceklesir gamze tanrim sesini duysun saglicakla kal.

  6. KURBAN OLDUGUM ALLAHIM SIZE ACIL ŞİFALAR VERSIN İNŞALLAH EN KISA ZAMANDA.YAZILARIN BIR KISMINI OKUDUM EŞİNİZVE ALIENIZ YANINIZDA EN BUYUK DESTEKÇINIZ ALLAH YAVRUNUZ EŞİNİZ VE AILENIZLE MUTLU SAĞLIKLI GUNLER NASIP ETSIN İNŞALLAH…

  7. başaracaksın sen çok güçlüsün bu hastalığı bu gücünle bir defa def ettin yine başaracaksın oğlun için başaracaksın ben bekarım ama oğlunu anlatırken ağladım bundan sonraki yaşamında hep yanında olacaksın atakanın sensiz kalmayacak allahım sana ve senin gibi herkese yardım etsin allah seni oğluna bağaşlasın sana dua ediyorum kurtul şu hastalıktan aslında önemli olan bu hastalıkta moraldir sen daha iyi bilirsin sende bu hastalığı atlatmak için moralini yüksek tutmak zorundasın kednin için değil atakan için başar bunu

Yorum bırakın