Düğmeler ve Paralar

Standard

El göz kordinasyonu için yaptığımız bir kaç faaliyet… Sürekli kumbaramız dolup dolup boşalıyor. Kumabaraya para atmayı seviyorsun. Elimizde biii bozuk para gördüğün an ”’Anne men baraya paya atçam”’ diyorsun. Ama bu sefer düğmelerle oynadık bu gün, boş bii kavonozun ağzını bantladık bii güzel sonra küçük bii delik açtık. Oradan düğmeleri tek tek kavonozun içine attık. Yine becerdik seni oyunla oyalamayı… Benim hoşuma gitti senin o minik ellerin iş başındayken.  Düğmeler bitti ve biraz salladın sesleri dinledin… Sonrada kavanozun ağzındaki bantları sökmeye çalıştın, sökmeyide başardın…

About atakan310309

Ankara'da 1983 yılında doğdum. 2006'da evlendim ve İstanbul'a taşındım. Mart 2009'da aramıza katılan oğlumuzun tatlı heyecanının keyfini çıkarıyoruz..

Bir cevap »

  1. süper bi oyunmuş bende oynuyacagım oğlumla..sizin takipcinizim..sevgilerimle..sizi öpüyorum.

Yorum bırakın