14 KUBAT

Standard

20140214_200338~2Alem gerçekten alem, kim demiş 14 Şubat, bizimkisi 14 Kubat. Dün sabah watsapp’dan mesaj aldım sevdiğimden. Unutmaz özel günleri patlatır biii bomba.

SEVGİLİLER GÜNÜMÜZ KUTLU OLSUN. ( Yanında biii aile simgesi )

Hediye paketi

Tektaş yüzük

Kalp

Hepsi simge olunca koptum tabi görünce bende altta kalırmıyım arabamız yokya, bende biii araba simgesi buldum onu attım.

Akşam yemeği sohbet ederken, biliyomusun bugün servisle gelmedim, aaa ne oldu niye hayırdır, içimdende bak görüyomusun kaçırdı servisi demek diye düşünürken. Araba hediye etmişsin ya onunla geldim, demesiyle ben koptum. İşte bizimde sevgi günümüzün anısı…

SEVGİLER,

SAĞLIKLA KALIN,

GAMZE ANNE…

About atakan310309

Ankara'da 1983 yılında doğdum. 2006'da evlendim ve İstanbul'a taşındım. Mart 2009'da aramıza katılan oğlumuzun tatlı heyecanının keyfini çıkarıyoruz..

Bir cevap »

  1. CANIM GAMZE ABLAM SENI ILK BASLARDAN BERİ TAKİP EDİYORUM.. VE DUA EDİYORUM.BENDE SLE DİYE Bİ HASTALIKLA BAETMEYE CALIŞIYORUM KORTİZON BENIDE MAHVETTİ SENIN OGLUŞUNA YAZDILARINI OKUDUKÇA NASI İÇİM GİDİYOR CUNKU BENIMDE BI TANE BALYANAĞIM VAR:))) BANA BISEY OLURDA O NE OLUR DIYE BENDE AZ AGLAMADIM. AMA ELDEN BISEY GELMIYO TEK ÇARE DUA ILACLARI DUZENLI ALMAK NEKADAR ZOR BEN SENI ANLIYORUM SABRET DAYAN ALLAH SANA BANA VE TÜM HASTALARA SİFA VERSIN::))) IN S HERSEY DUZELECEKK

  2. Ne zor biseyler yazmak tugbacim allah sanada acil sifalar versin…iyiki gamze varki sizlerede dualarimiz ulasabiliyo onun vasitasiyla..gamzecim ha gayret az kaldi…seni seviyoruz…

  3. ÇOK TEŞEKKUR EDERİM NURSELCİM COK SAGOLUN BENDE DUA EDERKEN TUM HASTALARA DIYE EDİYORUM DUALARINIZ EKSİK ETMEYİNN :))))

  4. Neden yazmıyorsunuz???çok uzun olmadımı bu ara:( güzel haberler bekliyoruzz iyi olduğunuza dair tek cümle yeterli emin olun…

    • Sanırım yazmaya bi mola verdi. Instagram da fotoğraf paylaşımı yapıyor ve harika gözüküyor.

  5. Sanırım yazmaya bi mola verdi. Instagram da fotoğraf paylaşımı yapıyor ve harika gözüküyor.

  6. sana yürekten dua ediyorum.sağlıklı mutlu huzurlu sevgi dolu bir yaşamın olsun gamzeli anne….

  7. Gamzeyi instagramdan takip ediyorum ailecek fotolarını paylaşıyor gamzelianne diye aratırsanız gayet güzel fotoları var Maşallah Gamzeye

  8. Allah rahmet eylesin birgün gelip oğlun bu blogu devam ettirir onun için verdiğin çabayı hayatta kalmak için verdiğin mücadeleyi unutmaz inşallah.Şuan yaşadığım hisleri birşekilde hissediyorsundur umarım ve olduğun yerde huzurlusundur .

Yorum bırakın