Monthly Archives: Mayıs 2013

Vallaha alem bu çocuk

Standard

Canım benim, dün sabah birlikte yan yana yatıyoruz ben doya doya oğlumu izliyorum uyansada birlikte kahvaltı yapsak diye. Hava o kadar sıcak ki ama annem geldi odamıza kızım uyuyanın üstüne kar yağar, incede olsa ört şu çocuğu dedi, bizim bıdık ne yapsa sözüm ona uyuyor. Biii gözünü açtı anneannecim İzmir’de çok kar yağmıyor ki dedi ciddi ciddi uyumaya devam etti. Ben bastım tabiii kahkahayııııı, ömrün sağlık içinde uzun olsun canım yavrum… Seninle yaşamak ne kadar zevkli ve eğlenceli…

SEVGİLER,

SAĞLIKLA KALIN,

GAMZE ANNE…

601d1f54-d068-4eae-8011-262605fcc8c0

Ne günlerdi

Standard

Nakil 1.Yaş pastamÖlüyorum heralde ben, çağır annemi- babamı son biii kez görsünler beni dedim, sevdiğime gerçekten ölüyorum sandım tansiyon-nabız tavan yapmış kalbim öyle biii atıyor ki nefes alamıyorum, resmen nefesim kesildi defalarca, ama bu yaşadığım zor günleri geride bırakalı tam bir yıl oldu. Oğluma, canıma, nefes alma sebebime kavuştum şimdi onun yanında öyle mutluyum ki her anını televizyon seyreder gibi seyretmek, sit-com tadında kahkahalar atmak, sürekli birbirimize söylediğimiz sevgi sözcükleri, biriktirdiğimiz güzel anılarımız hepsi ama hepsi yaşamaya değerler.

Atakan’la sürpriz yapmak biii o kadar eğlenceli hem saklamaya çalışan çabası, hem de herşeyi yanlışlıkla belli etmesi süper. Sürprizden daha eğlenceli hağle geliyor hazırlıklar. Asıl doğum günüm 29 Kasım, ama nakil olmam yani hayata tekrar merhaba deyişim 17 Mayıs, bunu da sevdiğim kutlamak istemiş, gerçekten beklemiyordum tam sürpriz oldu. Seviyorum ben bu adamı yaaa, kader ortağım, hayat arkadaşım, canım, sığındığım yerim, gözyaşlarımı akıttığım omuzum daha biii çok şey…

Ben lavobaya kalktım, hooop Atakan benden önce davrandı benim girmem lazım dedi, annemde gündüz bize tiramisu yapmıştı, iyi o zaman annecim sen gir bende biii dilim pasta yerim o sırada dedim ama benim bir yaş pastam dan haberim yok tabiii. Atakan sözüm ona belli etmeyecek yaa dedesine ama daha mumları yakmadık annem mutfağa gitmesin diye kulağına fısıldasa da herkes duydu tabiii ben kuzumun mutluluğunu bozar mıyım hiç duymamış gibi devam ettim neyse oturma odamıza geçtik hadiiii ışıkları kapatın diye seslendi bal yanak veee sahnede bir numaralı yaş pastam gülüyorum ama ağlamamak için zor tuttum kendimi. Yaşananlar bir anda gözümün önünden geçti nerde olduğuma, yanımdaki insanlara baktımmm, baktımmm, baktımmm şükrettim rabbime. Tamam sıkıntılarım hağlen var ama evimdeydim. Ne günlerdi yaşadıklarımız. Üfledim mumumu oğlumun elini tutarak ne dileyebilirim ki hayattan tabi ki ”’SAĞLIK”’

Sevdiğim çok teşekkürler, umarım birlikte daha çoookkkkk mumlar üfleriz iyi ki yanımdasın seninle daha güçlüyüm.

Anacım-babacım, kardeşim benim gücüme güç kattınız varlığınız, desteğiniz benim için çok değerli, çok hakkınız geçti bize, aile olmanın gücünü hep hissettirdiniz iyi ki yanımdasınız.

Peki yaa can oğlum hiç bir ifade tarzı sana olan sevgimi anlatmaya yetmez bilirim ama tek dileğim diyorum yaaa buruş buruş olana kadar sağlık içinde bu hayatta seninle büyümek, yaşlanmak…

SEVGİLER,

SAĞLIKLA KALIN,

GAMZE ANNE…

İkinci doğum günüm

Standard

Üç yıl öncesine kadar herşey mükemmel denecek kadar güzeldi, üç yılda çok şey kaybettim, şimdi ise geleceğim umutlarla dolu. Geçen sene bugün nakil oldum, yani doğum günüm bugün nice uzun yıllar umarım sevdiklerimle sağlık içinde yaşarım. Evet mutluyum ama hağla korkularım var dünkü kemik nakli olmam gerektiğinide öğrenince bitmedi mi dedim, evet bitmedi ne çekilecek çilem varmış diye çok ağladım yine sıkıntılar geliyor ama Allah büyük elbet buda geçecek…

Kalça kemiğimde, ve diz kapağımda kortizondan dolayı ödem oluştu ve çürüme yapmış, çökme olmasın diye kemik nakli olmam gerekiyormuş biii garibim korkuyorum ama şansım yok güçlü olmak değil, güçlü gözükmekten başka çarem yok ANNEYİM…

SEVGİLER,

SAĞLIKLA KALALIM,

GAMZE ANNE…

Ne ağladı, ne ağladı Ahhh ahhhh…

Standard

Önce arkadaşı yaptığı otoparkı bozu diye başladı ağlamaya, yenisini yaparsın üzülme annecim diyorum, o şimdiye kadar yaptığım en güzel oto parktı, benden bozduğu için özürde dilemedi. Gel beraber yapalım canım benim ağlama bak bende çok üzülüyorum desem de yok nasıl ağlıyor yavrum içli içli. Ama sen yere daha oturamıyorsun ki ayakların iyileşmedi daha diye başladı bu sefer, o an içim yandı sürekli söyler ayakların düzelince yere oturarak arabacılık oynarız tamam mı annecim der. Ama bu sefer öyle farklıydı ki sen beni kucağına alıp hoplatamıyorsun, yere oturup benimle oynamıyorsun ben buna çok üzülüyorum, ama koltukda oynuyoruz diyorum yok illa yere oturarak oynamalıyım onun gözünde. Baba gelince oturalım yere istediğin her şeyi yapalım tamam dedim, olmaz şimdi öyle ağladıki oturdum yere hem oynuyorum, hem kara kara düşünüyorum yerden nasıl kalkıcam şimdi diye, hiç tutmuyor bacaklar, ama Atakan mutlu gözleri parlıyor yerde birlikte oynuyoruz diye. Ahhh annem bende istemezmiyim alayım seni havalara hoplatayım, sen kahkahalar at bende senin mutluluğunla dahada mutlu olayım. Ama şimdilerde senin yanında nefes alabildiğim için şanslı hissediyorum kendimi, sana yetemiyorum farkındayım ama beraberiz bee annecim. Aynı evdeyiz, gülüyoruz, mutluyuz. Elbet bu bacaklar, kollarda güçlenecek zamanla ben yeteri kadar üzülüyorum zaten, birde senin üzüldüğünü hissetmek istemiyorum. Canımsın…

SEVGİLER,

SAĞLIKLA KALIN,

GAMZE ANNE…