Kortizondan yeni haber

Standard

Gereberisice kortizon diyeceğim olmayacak, faydasını çok gördüm, ama zararınıda çok gördüm. Hem bedenime, hem ruhuma. Sağ kalça kemiğimi çürüttü, protez takıldı, Şimdi sağ omzumu çürüttü, ciğerlerdeki solunum yetmezliğinden, protez takılamadı, ameliyata izin vermediler, ama ben ağrıdan duramıyorum o başka bii dert. Veee son haber, hem sağ, hem sol diz kapaklarımdan geldi. Gerçekten yine yine üzüldüm ama ne yapayım. Olacağım ameliyatlara değilde, çekilen ağrılara değilde, yine yine hayallerimin benden uzaklaşmasına, içinde olamadan dışarıdan seyirci kalmama üzüldüm. 

Yanarım da yavrumu şöyle havalara atıp, hoplatamadığıma, sırtıma alıp, tontiş halini, balıkçı balıklarım var, taze bunlar diye tontişlere pat vuramadım, eşşekçilik oynayamadım, boğuşamadım, koşturamadım, bunlara yanarım işte. Erkek çocuk sever yaa bunları. Hal böyle oluncada, babamıza yakınlaşması normal diğmi. Hem kıskanır, hem özenir ama yinede onların mutlu hallerinden mesut olurum.

Dalga geçip acınacak halimi, kendime güçlü göstererek Gamzeli Anne = Mekanik Anne diye tanımlayarak, iç dünyamı güçlendirmeye devam.

SEVGİLER,

SAĞLIKLA KALIN,

MEKANİK ANNE…

About atakan310309

Ankara'da 1983 yılında doğdum. 2006'da evlendim ve İstanbul'a taşındım. Mart 2009'da aramıza katılan oğlumuzun tatlı heyecanının keyfini çıkarıyoruz..

Bir cevap »

  1. Yanlis anlamayacaginizi dusunerek yaziyorum..uyguluyormusunuz bilmiyorum bugday cimi suyu ile ilgili bircok yazi okudum…bircok seye iyi geldigini soyluyorlar..doktorunuzda onay verirse bir deneseniz?

  2. Gamze anne belki birazcık içine su serperim diye yazıyorum bunları bilmiyorum tanıdık gelıyormuyum sana artık yazdıklarımdan ama bende 20 yıldır iltihaplı eklem romatizmasından dolayı kortızona bağlı yasayan 11 yasında bir evladı olan ve senı kendıme çok yakın hisseden biriyim.Benim eşim ve ailemde sağolsunlar çok üzerime düşerler.Sana amelıyatlarımı sayayım.Sol ayak bileğim donduruldu.İçinde platin var.Sağ ayak bileğime protez takıldı.1 sene sonra ayak sağa doğru kaydı tekrar ameliyat oldum 7 tane vida var içinde.Sağ ve sol kalçama 5 ay arayla protez takıldı.Sağ el bileğim donduruldu içinde platin var. Aynı elimin işaret parmağındada slikon protez var.Sol el bileğimde 1.5 ay önce donduruldu sol el orta parmağımdada protez var. Bundan 10 sene öncede hem sağ elimin hem sol elimin parmak tendonları kopmuştu onlardanda amelıyat olmuştum.Ve sana şunu söylemek istiyorum bana bu ameliyatları lütfen yapın diye ben doktoruma yalvarıyorum.Hele son 8 ay içerisinde 7 ayrı büyük ameliyatı peşpeşe oldum.Neden istiyorum bu ameliyatları bu kadar olmayı biliyormusun? Çünkü hayat standartlarımı yükseltmek istiyorum.Eşimle kızımla bir yerlere gitmek hayatın içinde olmak istiyorum.Hiç bir şeyi önümde engel olarak görmek istemiyor engelleri aşmak istiyorum.Kalça ameliyatımı oldum inan doktorumda izin verdi 1.5 ay sonra kendi arabamı kendim kullandım kızımı ve ailemi gezmeye götürdüm. Tekerleklı sandalyeyle onlar benı sürücü koltuğuna kadar bırakıyorlardı biniyor kullanıyordum bende onları istedikleri yere götürüyordum.Şu an 1.5 ay oldu 3 ameliyatı aynı gün oldum inan 2 gün sonra kınamız var ve insanları çok da uzak bir yere ben arabayla götüreceğim.İnan azmin elinden bir şey kurtulmuyor.Etrafımdaki herkes saskın.Kesınlıkle hıc bır ameliyatın arkasından hasta moduna sokmuyorum kendımı.Eve gelenlerede mümkün olduğunca hastalıklardan bahsettırmıyorum.İnan eşim hiç hasta değilmişim gibi davranıyor.Herseyı kafanda büyütmez olağan gibi düşünürsen hem Allah sabrını verıyor sende meselelerı daha çabuk atıyorsun kafandan.Yani sevgili kardeşim sadece sen değil aslında etrafında çok mekanık insan var.Boşver dünya malı dünyada kalır zaten ölünce bizim bütün protezler platinlerde dünyada kalacak ve biz ötelerde inşaallah çocuklarımız ve eşimizle doyasıya hemde sonsuz vakit geçirebileceğiz.Her kulun bir imtihanı olurmuş buda bizim imtihanımız vardır yaradanın bir bildiği be Gamzeli anne.Kocaman sevgiler İstanbul dan…

    • Demet hanim ne guzel seyler soylemissiniz moral oldu banada yalniz anlamadigim romatizma bunlari mi yapti ayni hastalik bendede var cok agrim var sonunda boylemi oluyor cok uzuldum sizede gamze anneyede acil sifalar sizin gibi dusunmeye calisacagim banada dua edin sevgiler

  3. nasil guzel bir insansin sen demet…Allah hepinizin y
    olunu acik etsin..evlatlarimiza bagislasin…

  4. Mekaniklik konusunu bilmem ama oğlunun gurur duyacağı bir annesin sen , günü gelince bütün bunlara birlikte gülüp geçeceksiniz Allah’ın izniyle. Kendini bırakma, ne olur bırakma. Gülen yüzünden gülücüklerin hiç eksilmesin. Allah acil şifalar versin, yar ve yardımcınız olsun inşallah. Benim bütün dualarım sizinle.

Yorum bırakın