Renkleri gruplandırma

Standard

Özellikle IKEA ‘ya gittim şu plastikleri almaya bide tabi kuzişlere ve halamıza hazırladığımız hediyemiz için pembe çerçeveler almaya.

Neyse…

Plastikler demiştim, aslında bunlar çekmece düzenleyici diye satılıyor daha önce görmüştüm ve aklıma gruplama çalışmasında kullanırız diye geldi ve aldım. Ahşap bloklarındaki renkleri, mandalları ve bardakları renklerine göre grupladık. Ve gözlemledik. Bideee şekillere göre gruplandıralım diye düşünmüştüm ama erken olduğunu farkettim tam olarak renklere de hakim değilsin çünkü. Daha zamanı var sıkmanın alemi yok dimi yaaavvv…

Ve yine her oyunumuzun vazgeçilmez karakterleri arabalar, kutuların üstünde gezindi durdular arada da ”’Anne kaja (kaza) oldu”’ diyişin de harikaydı. Ben bu göze maviler, bu göze kırmızılar… sarılar, ve yeşilleri koyalım diyorum sende ”’Anne bu göjede ayabayaları koyalım”’ diyişin… Diyorum ya arabalarımız her oyunumuzun içinde muhakkak var… Bu gruplama çalışmasını sık sık tekrar edicem karışık koymak daha çok hoşuna gidiyor sanırım. Bende bunu farkedince seni pek sıkmak istemedim sadece gözlem yapman yeterdi benim için…

Ben yine çok mutlu oldum, yaptığım oyunun işe yaraması, seni oyunla oyalamak çok önemliiii canım yavrum annesinin kuzusuuu…

Bu arada dün gece netden sipariş verdiğim Montessori Eğitimiyle ilgili oyuncaklarımız geldi ama daha sana göstermedim merak ediyorum bakalım işe yarayacakmı… İlgin renk gruplamasında olunca dikkatini dağıtmak istemedim. Ama yarın kahvaltıdan sonra oyunlara bakıcazzz…

Sevgiyle ve sağlıkla kalalım canım oğlum…

Yarın yazlığa gidiyoruz umarım hava iyi olur. Ey bahar tekrar sana sesleniyorum lütfen yanımızda ollllllll.

Oğluma denize taş atıcaz diye söz verdim bugünkü gibi yağmur yağmasın eyyyyyyyy baharrrrrrr…

About atakan310309

Ankara'da 1983 yılında doğdum. 2006'da evlendim ve İstanbul'a taşındım. Mart 2009'da aramıza katılan oğlumuzun tatlı heyecanının keyfini çıkarıyoruz..

Bir cevap »

  1. Ben bile hergün atakan gibi heyecanla bekliyorum acaba bugün hangi oyun var diye.yine süpersiniz ve yine muhteşemsiniz Allahım nazarlardan saklasın sizi

Yorum bırakın