Yüzenler ve Batanlar Oyunumuz

Standard

Ay iyi güzel hoş ama bu oyuna son vermemizin bu kadar zor olucanı bu kadar tahmin etmemiştim. Doktorumuz demişti 24. ay kontrolünde bu aylarda suyla oynamayı eskisinden daha çok sever diye… Doğru valla abarttı benim oğlum bacakları acıyana kadar desem oynadı eğilerek arada kalkıyor leğenin başından ”’Anne bacaklarım acıdı maşaj (masaj) yap anne”’ diyor sonra tekrar leğenin başına geçiyor.

Deney yapalım Atakan deyince çok heyecanlandın acaba deney ne demek onu biliyormusun bee yavrum benim. Daha önce bu tür aktiviteler yapmıştık ama adını deney yapalım deyince ayrı biii hoşuna gitti.

Evet deneyimiz suda batanlar ve yüzenler… 🙂

BATANLAR ; Anahtar, bozuk para ve ağır biii küçük topumuz vardı…

YÜZENLER ; Sünger top, oyuncak mısır, havuç, muz, damacana suyunun kapağı, denizatı kalıbı, delikli süzgeç kalıpları sanırım bu kadardı evi şöyle biii yüzeysel dolaşıp bunları buldum.

Suyla oynamak her çocuğun hoşuna giden şeydir. Ama yoruldun hadi oyunumuza artık son verelim deyince belki bırakan çocuklar vardır, keşke Atakan’ımda o gruba girseydi. Zor aldım valla su dolu leğenin başından. Men oynuycam anne diyordu en son. Hoppp kucakladım.

NOT:  Bu oyunda sadece sessizce çocuğun oynamasını seyretmek gerekiyormuş. Kendisi yüzenleri ve batan nesneleri farketsin diye… Ama benim çenem durmadı açıkcası. Aaaa bak oğlum yüzüyor, Aaaa bak annecim batıyor diye habire oyuna müdahele ettim. Montessori Eğitimcileri olsa hem bana kızarlardı hemde kendileri sessizce çocuğu izlerlerdi…

İşte bu aktivitemizde bayağı bir süre sanırım bolca tekrarlanıcağa benziyor…

Yorum bırakın