MÜJDE

Standard

Müjdeli haber artık hastaneden taburcu olduk(pazartesi akşam), her şey olumlu gidiyor, Gamze biraz yorgun birkaç gün içinde tekrar o da burada(nette) aramızda olacak diye ümit ediyoruz, bu gün hastaneye ilk kontrolümüze gittik hoca şuan yaşadığı sıkıntıların zamanla geçeceğini söyledi. Bundan sonra dualarımız inşallah hastaneye sadece kontrole gideriz diye. Gamze yi merak eden herkesten allah razı olsun. Sizlerin destekleri, duaları bizi ayakta tuttu. Gamze nin de herkese selamı var. Saygılar.

About atakan310309

Ankara'da 1983 yılında doğdum. 2006'da evlendim ve İstanbul'a taşındım. Mart 2009'da aramıza katılan oğlumuzun tatlı heyecanının keyfini çıkarıyoruz..

Bir cevap »

  1. allahıma hamdolsun….çok şükür çok merak ettim bende lösemi hastasıyım uygun ilik bekliyorum umarım benim içinde uygun bir ilik bulunur… dua ile kalın…

    • Insallah…bunu su an yürekten diledim. Insallah sen ve senin gibi uygun ilik bekleyen, sifa bekleyen tüm hastalar icin gelsin dualarimiz, en kisa zamanda sagliginiza kavusursunuz insallah… Allah güc ve sabir versin sizlere. Gamze sesini duyarabildi ve cok sükür ki caresi bulundu sonunda. Insallah sesini duyuramayanlar, onun kadar sansli olmayanlara da care bulunsun, sifa gelsin tez zamanda…

  2. Bu habere nasil sevindim anlatamam.Aylardir dua ediyorum Allah Gamzeyi ogluna esine ailesine bagislasin diye.Tum kalbimle bu gunleri atlatacaginiza eminim.

  3. Elhamdulillah, Elh. Elh. Cok sevindik. Allahu Teala kanserin hepten Yok olup bir daha gelmemesini nasip etsin ins. Allahu Teala ailece uzun saglikli hayirli omurler nasip etsin. Benim Babamda bugun hastaneye yatti kok hucre tedavisi icin ve su an ilk kemosunu goruyor… Dualarimizdasiniz, lutfen sizlerde bizleri dualarinizdan eksik etmeyin…sevgi ve dualarimila…

  4. Çok güzel bir haber bu şükürler olsun, dualarımız sizinle^^ hadi Gamze, o kocaman harika gamzelerinle gülümseyen resimlerinizi bekliyorum pamuk prensinle:)

  5. Cok sukur Allahim acilan ellerin, edilen dualari bos cevirmezmis …insallah dahada iyi olacaksin cok opuyoruz seni ..

  6. Oh cok sukur. Atakan ne mutlu olmustur annesi dondu diye. Hersey daha da guzel olacak insallah. Artik buradan oglunla yaptigin faaliyetleri paylasacaksin insallah yeniden. Sevgiler.

  7. işte beklenen haber. ben birgün bu postun yazılacağını biliyordum.
    Bir de Gamze den dönüşünün muhteşem olduğunu yazan bir post bekliyoruz 🙂
    Şükürler olsun allaha

  8. Şükürleerrr olsuunnn:) çok çoook güzel bir haber! Gözünüz aydın, ailenizle sağlıklı mutlu uzuuuun yıllar diliyorumm.. Darısı tüm hastaların başına..

  9. Beklenen haber geldi çok şükür, Gamzecim sen fazlasıyla Atakan ına ve ailene kavuşmayı hakettin , Allah ın izniyle de kavuştun sonunda..
    Allah sizi birbirinizden sonsuza dek ayırmasın inşallah.. T
    Tez zamanda yazılarını ve mutlu aile fotolarınızı bekliyoruz..
    Kucak dolusu sevgiler..

  10. YÜCE RABBİME SONSUZ ŞÜKÜRLER MAAŞALLAH SANA GAMZEM ATAKANINA KAVUŞTUĞUN HABERİNİDE ALALIM TEZ ZAMANDA İNŞAALLAH RABBİM SİZİ BİDAHA HİÇ AYIRMASIN DAHADA İYİ HABERLERİNİ ALACAĞIZ RABBİMİN İZNİYLE MÜKEMMEL ANNE MÜKEMMEL BABA MÜKEMMEL EVLAT SİZ MÜKEMMEL BİR AİLESİNİZ (KIRK BİN KERE MAAŞALLAH) VE MUTLU OLMAYI EN ÇOK SİZ HAKEDİYORSUNUZ SAĞLIK MUTLULUK HUZUR YAKANIZI HİÇ BIRAKMASIN İNŞAALLAH 🙂

  11. Allah acil şifalar versın hep inandık, onunda inanmasını ısteoldu, bulundu. Rabbim ona en kısa zamanda heik ve drkes gıbı saglıklı yasam versın, bıran once acıları sorunları bıtsın.

  12. allahım ne güzel bir haber bu.. çok şükür, çok şükür.. en kısa zamanda çok daha iyi olmanı diliyorum gamzem.. buraya kadar geldik ya bundan sonrası kolay artık.. seni oğlunun yanından kimse ayıramayacak artık..

  13. ÇOK ŞÜKÜR UZUN ZAMADIR BU MAİLİ BEKLİYORDUK ALLAH’IM OĞLUNA SEVDİKLERİNE BAĞIŞLASIN AYIRMASIN ÇOK DAHA İYİ OLUCAĞINDAN EMİNİM EN KISA ZAMANDA MAİLLERİNİ BEKLİYORUZ GAMZE’CİM SAĞLIKLA KAL..

  14. Allah’a şükürler olsun. çok sevindim, Rabbim tüm şifa bekleyenlere şifa versin. Gamze’miz oğluna,sevdiğine,anne-babasına hiç ayrılmamak üzere kavuşsun inşaallah. umarım en kısa zamanda yeniden en sağlıklı olduğun günlere dönersin Gamzecim. sevgiler…

  15. Öyle sevindim ki çok şükür, Allahım daha da iyi etsin, bir ömür ayırmasın sizi. Gamzecim, şimdi sen bambaşkasın, öyle zor bir süreçten geçtin ki… Bundan sonra hep güzellikler bulsun seni, Allahım evladından ayırmasın. Sağlıcakla kal….

  16. Gamzecimmmm,

    Çok mutluyum, çok sevindim.Gözünüz aydın. Allah derman bekleyen tüm hastalara bu mutluluğu yaşatsın inşaallahhhh..Atakan’ın gözü aydın.Allah hiç bir evladı annesinden ayırmasınn.
    Sevgiler…

  17. ÇOK SEVİNDİM SÜREKLİ BU HABERİ GÖRMEK İÇİN SİTEYE GİRİP ÇIKIYORDUM ŞÜKÜRLER OLSUN ONU BU SİTEDEN TANIDIM VE ÇOK SEVDİM ENÇOKDA ATAKANI

Yorum bırakın