Şifam geliyor inşallah

Standard

Bitanem canım oğlum, bu gece yarısıdan sonra saat 01:30 gibilerde kemik iliği nakilim yapılacak inşallah. Ama benim heyecenımdan nabzım:150, tansiyonun:7’ye-5’lerde… Bu senin yanına, yeniden doğmuş gibi gelicem diye bu kadar panik atak durumundayım Atakan’ım. Nakil hayırlısıyla iyi geçerse, birde sonrası iyi geçerse annecim bizde seninle büyüyüp, yaşayıp yaşlanıcaz canım yavrum. Son üç gecem öyle kötü geçtiki yavrum hastaneye yattığımızdan beri yazsan neler yazarsın, inşallah böyle ağır günler yaşamam. Ama o günlerde hep senin benim avucuma kondurduğun öpücüğü sıkıca tutup, hep dua ettim yavrum. Babanın hakkını ben nasıl ödeyeceğim, Atakan’ım hiç bilmiyorum. Gönlümde büyük bir konu o bana annecim…  Hakkını helal et canım sevdiğim…

Canım annem, canım babam, canım kardeşim hakkınızı helal edin, çok emek verdiniz bize, yuvamıza en başta oğluma…

Berra anne, Mahmut baba, Elif, Mustafa sizlerde hakkınızı helal ediniz biz mutlu bir aileyiz umarım üstümüzdeki karanlıklar aydınlığa dönüşücek bu gece. İkiz kızlarımı öperim, canım oğlum kadar hastalıksız bir hayat,bereket, başarı onlarında hep yanında olsun…

Nedendir bilmem böyle yazmak istedim… Oğlum her an, her sanise aklımdasın, KOCA GÖNLÜYLE SENİ ÇOK SEVEN BİR ANNEN VAR BU HAYATTA, VE VAROLDUĞU SÜRECE HEP SENİN YANINDA OLACAK…

Evet korkuyorum Atakan’ım sebebi sadece sensin, bu hayatta seni yalnız bırakmaktan korkuyorum napayım, BEN DE BİR ANNEYİM…

SEVGİLER, SAĞLIKLA KALIN…

About atakan310309

Ankara'da 1983 yılında doğdum. 2006'da evlendim ve İstanbul'a taşındım. Mart 2009'da aramıza katılan oğlumuzun tatlı heyecanının keyfini çıkarıyoruz..

Bir cevap »

  1. Canım;

    Sana canım demek hiç garip gelmiyor.Çünkü ailemden, çok yakınımdan biri oldunuz sen ve Atakan bana. Hep dualarımdasın.Hep aklımda…Bugün inşaallaahhh nakil güzel geçer ve iyi haberlerini alırız.Zaten çok güçlüsün bunu hepimize ispatladın ama bugün daha güçlü olmalısın evladın, eşin ve sevdiklerin için.
    Önce Allah’a, sonra doktaorlarına ve sana güveniyoruz.Allah yardımcın olsun. Hayırlı haberlerini bekliyoruz canım. Oğluna en kısa zamanda kavuşman dileğiyle…

  2. Gamze’m,

    İnşallah , bu savaştan galip olarak çıkacaksın, Atakan ına ve ailene kavuşacaksın, tüm kalbimle inanıyorum , ilik naklini gerçekleştirecek olan hekimlerimize Allah güç kuvvet versin , ameliyatın başarılı geçsin , Allah ım ne olur Gamze yi oğluna bağışla… aminnn…

    Seni çok seviyoruz Gamze kalbimiz ve dualarımız seninle…
    Allah a emanet ol..

  3. Ah umarım çok hızlı bir biçimde sağlığına kavuşursun ve miniğinden hiç ayrılmazsın dualarımız seninle,yazdıgın her umutsuz her hüzünlü yazı ok gibi saplanıyo inan. Allah gücünü sanrını arttırsın bitanem.

  4. herşey güzel ve huzurlu geçsin inşallah da şu gözyaşlarımız biran önce dinsin sadece şunu düşün bu çok büyük bir fırsat ve yüce yaradan seni bu yolda yalnız bırakmada umut ışığı verdi inşallah gene onun rızasıyla o ışık aydınlığa dönecektir.

  5. bu gece inşallah ilik naklin çok başarılı geçecek ve sonrasında sen zaten kendini toplayacaksın çünkü sen çok güçlü birisisin,çok güçlü ve oğluna bağlı bir annesin.seni öncelikle YÜCE ALLAH’IMIZA sonra doktorlarımıza emanet ediyoruz…atakanın ve sevdiklerinle daha sağlıklı ve mutlu bir hayat bekliyor önünde.hadi gamze sen başarıcaksın çünkü çok savaştın bu yolda başarını sende gör…

  6. Gamzecim bu gece seninle olacağız dualarımızla,sevgimizle.Sen de bunu her zamanki gibi hissedeceksin. Allah’ın izniyle şifa bulacak, dediğin gibi aydınlığa uyanacak Atakan’la uuuupuzun yıllar geçireceksiniz birlikte. Eşin bloga güncellemeleri yazarsa bizler merakta kalmayız canım…
    Öpücükler şeker yanaklarına…

  7. MUHTEŞEM ANNE ATAKANINA KAVUŞMANIN SON ADIMINI ATACAKSIN YÜCE RABBİM HERAN SENİNLE OLSUN ALLAHA EMANET EDİYORUZ SENİ MERAK ETME BİZ İNANIYORUZ SENDE İNAN DÖNÜŞÜN MUHTEŞEM OLACAK ALLAHIM BU KADAR DUAYI BOŞ ÇEVİRMEZ SEN İNŞAALLAH KOŞA KOŞA GİDECEKSİN YAVRUNA DİLERİM YÜCE RABBİM KOCA BİR ÖMÜR SANA ATAKANINA EŞİNE SAĞLIK MUTLULUK HUZUR VERSİN ÇOK ÇOK SAĞLIKLI MUTLU HUZURLU YILLAR YAKANIZI HİÇ BIRAKMASIN 🙂 HERAN AKLIMDA YÜREĞİMDE VE DUALARIMDASIN MUHTEŞEM ANNE DÖNÜŞÜN MUHTEŞEM OLACAK 🙂

  8. Hayat sana arka arkaya dikenlerini gösteriyorsa sakın üzülme, aksine sevin. Çünkü çok yakında gülü de gönderecektir..

    Hz Mevlana !

  9. Cnm insallah ameliyatin basarili gecer senin icin cok dua edecegim. Oglunla, ailenle uzun bir omur saglikli ,mutlu ve birlikte gecirin insallah. Yazilarini okudugumda hep agladim hep acini hissettim ve bize hayatta sahip oldugumuz yegane guzellikleri farkettirdin. Allah kimseyi evladindan ayirmasin ve insallah seni de guzel yavruna kavustursun saglikla.

  10. Gamzem canım benim evet bu yeniden doğuş nakil saatini öğrendiğim andan itibaren kalbim güm güm o kadar heyecanlıyımki anlatamam.Biliyorum çok iyi geçecek ve sen yeniden doğacaksiın içinm rahat ama heyecanlıyım hemde çok heyecanlıyım.Allah yardımcın olsun canım kardeşim.Dualarımızla yanında olacağız.

  11. Tüm dualarımız seninle Gamze anne , inşallah ameliyattan sağlığına kavuşup çıkacaksın ve kuzucuğunla uzun bir ömür geçireceksin.Tüm güzellikler seninle olsun .Acil şifalar dilerim…

  12. Yüzdün yüzdün sonuna geldin. Az kaldı canım. Allah yardımcın olsun ve beklediğinden de kısa sürede herşey güllük gülistanlık olsun hayatında. Rabbim yardın olsun.

  13. Gamze anne, yaşadığın zorlukların sonuna geliyorsun. sakin ol, iyi şeyler düşün. oğluna sarıldığın andaki huzuru hatırla ve hergününün böyle geçeceğine inan. tüm iyi dileklerim seninle…

  14. inşallah çok başarılı geçecek ilik naklin ve tertemiz, yeniden doğmuş gibi döneceksin atakan’ının yanına Allah’ın izniylen… bütün dualarımız seninle… dört gözle iyi haberlerini bekliyor olacağız… seni hiç görmedim hayatımda, hastalığından önce de tanımıyordum belki ama, inan senin iyi olduğunun haberini aldığımda, üzerimden bir ağırlık kalkacak hayırlısıyla inşallah! 🙂

    az kaldı kavuşacaksın atakan’ına inşallah! 🙂

  15. BU GÜNLER BİR ANI OLARK KALSIN VE O KUZUYLA SEVDİĞİNLE BİRLİKTE ŞÜKREDENLERDEN OLASIN…MELEKLER KORUSUN SENİ ÖMRÜNE ÖMÜR CANINA CAN KATSIN YENİ DOĞMUŞ BİR BEBEK GB OL İNŞALLAHHH

  16. Hastalığınızı duyduğumdan beri bilgisayarı açar açmaz ilk işim blogunuza bakmak oldu. Bu günü inanın sizin kadar bende bekledim.İnşallah nakil başarılı geçer ve yavrunuza, sevdiklerinize bir daha ayrılmamak üzere dönersiniz.Dualarım sizinle…

    İyi haberlerinizi bekliyoruz.

  17. Tüm gece aklımda ve dualarımda olacaksın Gamzeciğim. İçimden çoook iyi biliyorum ki herşey su gibi akacak ve sen eski sen olacaksın,hiç yaşanmamış gibi geride bırakacaksın kötü günlerini. Sanki bir rüyaya yatar gibi git ameliyatına,çook güzel uyanacaksın ve sana sağlık,huzur gelecek o rüyadan.O kadar sabırlıydın ki şu ana kadar,tüm gösterdiğin sabrın binde birini daha göster bundan sonra da ve yavruna sapasağlam kavuş Gamze anne.İyi dileklerimiz,dualarımız sana akacak sel gibi bu gece ve devamında

  18. canım korkma hastalık senden koracak ve bu gn defolup gidecek allhın izniyle atuşa koşacak sın dualarımız seninle gamzem allha emanet ol sağlıkla kal hayırlı haberlerini allım inşlh

  19. gamzecim yarın herşey çok daha güzel olacak canım benim yaşadığın tüm sıkıntılar artık geride kalacak yarın güneş doğacak senin karanlık gecen sabaha çıkacak…hepimiz bugünün gelmesini bekledik dualar ettik ve işte o gün geldi çok çok mutluyuz rabbime şükürler olsun…son zamanlarda sadece senin haberlerini almak için nete giriyorum hergün mutlaka bakıyorum senin güzel haberlerini duyup ondan sonra huzurla uyuyabiliyorum..ve bundan sonra inşallahhh hep çok iyi haberlerini alacağım ve atakanla yaşadığınız güzel maceralara ortak olacağız biz de oğlumla…

    Atakanına kavuşmaya çok az kalfı artık geri sayım başladı 🙂

  20. kardeşim yazını okurken ismimi gördüm başladım ağlamaya inan sonuna kadar okumak çok zordu.hepsi geçicek ve mutlu ailemiz sonsuza kadar öyle kalacak. yardımların olmadan kızlarımı büyütmek bile daha zor.ne olur söz ver başaracaksın sen çok güçlüsün Alah her zaman senin yanında ben inanıyorum.bugünden sonra kaldıığımız yerden devam edicez yine 3 kuzişin oyunlarını izlicez Atakan ın onlar benim kardeşim kızamazsın muştafa diye çıkışlarını şaşkınlıkla gülücez bugünleri hiç hatırlamıcaz biz herşeye yeniden merhaba dicez ve senin doğumgününüde 18mayıslarda kutlucaz

  21. Allahin izniyle cok cok iyi olacaksiniz.. huzurlu, mutlu ve saglik dolu günler sizi bekliyor Allahin izniyle.. Buna bütün kalbimle inaniyorum..

  22. allah yardimcin olsun yuce rabbim seni knce ogluna sonra esine anana babana tum sevdiklerine bagislasin bunca insan senin icin dua ediyor allahin izniylede sapasahlam doneceksin evladinin o minicik kollari arasina…

  23. Allah ım nolur her okuduğum yorumda içim yanıyor sanki gamze gamze değil benim.nolur Allah ım atakan ın ve anne sevgisine muhtaç bütün çocukların yüzüne bak analarına kavuştur.
    Rabbim nolur bugünler geride kalsın gamze de diğer anneler gibi yavrusuna kavuşşun.Yardım et Rabbim.İçim eziliyor içimdeki sıkıntıyı anlatamıyorum ya :((((

  24. Hadi Gamze bitti bitti,çok az kaldı oğluna kavuşmana 🙂 Güzel haberlerini dört gözle bekliyoruz..Dualarımız seninle..

  25. allaha emanet ol.. şifan olsun, ilik vücuduna işlesin değerlerin artsın. Allah yardımcın olsun. Sürekli aklımdasın.bize insanlık dersi verdin senden öğrenecek çok şeyimiz var gamze.
    allah tez elden şifa versin.

  26. CANIM GAMZEM ŞİFAN GELDİ ALLAHIN İZNİYLE. ALLAHIM DUALARIMIZI KABUL ETTİ. NAKİL GERÇEKLEŞTİ DURUMU İYİ DİYE DUYUNCA O KADAR MUTLU OLDUM Kİ KELİMELERLE ANLATAMAM. RABBİME BİNLERCE ŞÜKÜRLER OLSUN. YERİMDE DURAMADIM SEVİNCİMDEN. HEPSİ GERİDE KALDI ALLAHIN İZNİYLE. ALLAH BİR DAHA O SIKINTILARI YAŞATMASIN VE ŞİFA BEKLEYEN TÜM HASTALARA İYİLİK VERSİN. SANA DA ÇOOOK GEÇMİŞ OLSUN CANIM. ALLAHIM İYİLİK VERSİN VE BİRAN ÖNCE OĞLUŞUNA, AİLENE, SEVDİKLERİNE KAVUŞ VE BİR DAHA ALLAH AYRILIK GÖSTERMESİN. SENİ ÇOK AMA ÇOK SEVİYORUZ CANIM BENİM. (AYŞE-MEHMET-MERVE VE İSMAİL BİTİRİM)

  27. Gamze ablam sabahtan beri gözüm nette gazetelerde seninle ilgili bir haber görmek için Allah’a çok şükür ki başarıyla tamamlanmış nakil.Öyle mutlu oldum ki yerimde duramıyorum Allah seni Atakan’ına ,sevdiğine,ailene bağışlasın.Sen bir mucizeyi gerçekleştirdin şifan geldi işte :))

  28. ameliyatının iyi geçtiğini gazetelerden okuduk.. inşallah sonrası da iyi olacak… dualarımız, umudumuz seninle..

  29. Hiçbir “geçmiş olsun” bu kadar anlamlı gelmemişti bana. Aylardır beni ağlattığın alacağın olsun :)) Eşin eşime, sen bana, oğlun oğluma ne kadar da benziyor..Bir daha hiçbir annenin, hiçbir evladın,hiçbir babanın bunları yaşamaması dileğiyle… Can’ın annesinden sonsuz sevgiler.
    Elif Budaklıer

  30. Allah’a emanetsin Gamze inşallah sağ selamet evine döneceksin Allah yardımcın olsun en acilinden şifalar olsun çocuğunla eşinle ailenle sağlık hayırlı uzun ömürler versin Rabbim

  31. Az önce öğrendim , çok şükür başarılı geçmiş operasyon.. en kısa zamanda iyi haberlerini bekliyoruz..
    Yüce Rabbim seni Atakan ına bağışladı, çok az kaldı Gamze, bundan sonra ihtiyacın olan tek şey YÜKSEK MORAL .. !!! Allah ın izniyle uygun ilik de bulundu , ne kadar şanslı olduğunu düşün , mutlu günler seni bekliyor Gamze…
    sAĞLICAKLA KALL..

  32. gamze , bugün hem yiğenim doğdu hem de senin yeniden doğuşunu gazeteden okudum…ikisinden de göz yaşlarıma hakim olamadım…. dilerim Allah yardım eder de bundan sonraki tedavi de başarıyla geçer… dualarım seninle ve ailenle… Allah yar ve yardımcın olsun… sevgiler

  33. çoğu bitti azı kaldı gamze.nakil başarıyla tamamlandı.ne kadar çok yol katettik beraber.ilik aradığımız günlerde bu gün hayal gibiydi dimi.olucak bu iş buralara kadar gelipte olmaması söz konusu bile olamaz canım.mis kokuluna kavuşmana çok az kaldı tüm kalbimle söylüyorum.dualarımızdasın cesur anne…

  34. Bilmem okuma şansın var mı ama çok duygulandım 😦 gözlerim doldu son satırlara gelene kadar. Allah şifa versin inş. hiç sizi tanımıyorum ama satırlarınızdan anlıyorum ne kadar melek gibi bir insan olduğunuzu. Umarım herşey gönlünüzce olur. sevgiler saygılar. unutmayın bizler hertürlü ihtiyacınız da buradayız bir post kadarcık uzağındayız.

  35. aksini hiç ama hiç düşünmüyorum. Biz burada Atakanın kep atma törenini de birlikte kutlayacağız… Ve birlikte yaşayacağınız uzun yıllara da tanık olacağız.

    Şifa ile tüm iyi dileklerime

  36. Allah yardımcınız olsun,inşallah şifa bulursunuz..Rabbim oğlunuz eşiniz ile uzun seneler geçirmenizi nasip etsin inşallah..Dua edeceğim sizin için..Moralinizi yüksek tutun iyi olacaksınız inanıyorum…

  37. gamzem hepimizin duası seninle.. çok az kaldı kuzum az daha sabır.. şu nakil bi olsun çok güzel günler gelecek eminim ben..

  38. Eeee hadi ne zaman başlıyoruz yeni egitim metodlarını öğrenmeye… Atakanla yeni fotoları görmeye ….

  39. sağlığına ve biricik yavruna bir an önce kavuşman ve sıkıca sarılmanı canı gönülden diliyorum, dualarımız seninle gamzem.

  40. Rabbim yar ve yardımcımız olsun hepimizin,her zaman dualarımdasınız inşallah en kısa zamanda eskisinden daha sağlıklı,daha güçlü bir şekilde döneceksiniz Atakan’ın ve eşinizin yanına.İyi haberlerinizi almayı dört gözle bekliyorum.

  41. dualarımız seninle, herşey çok güzel olacak inşallah, iyi haberlerini senin ağzındar bekliyoruz hepimiz 🙂

  42. 17 mayısta ilik nakli oldu.Neden senden haber alamıyoruz.Nerdesin gamze inşallah iyisindir.

  43. BUNLARI YASAYAN SANKI SEN DEĞİLSİN BENİM GAMZECİM HER ANINI YÜREĞİMDE HİSSEDERK YAŞIYORUM.BİZE ŞURDA 2 KELİME YAZDIGINDA HERSEY BITMIS OLSUN ARTIK HEP BUNUN ICIN DUA EDIYORDUK VE SONUNDA ŞİFAN GELDİ.BİR DE İYİ HABERİNİ ALDIKMI DAHA NE OLSUN…ATAKANIM GERI SAYIM BASLADI ANNE ARTIK HEP YANINDA OLACAK….

  44. sizi sürekli okuyorum ve dua ediyorum , naklin olduğunu ve başarılı bir operasyon olduğuna çok sevindim . benim de 3 yaşında bir evladım var , yavrunuza kavuşmanızı canı gönülden diliyorum. sağlıkla kalın

Yorum bırakın