Eskisi, En Yenisi Mutlusuuuuu…

Galeri

Bir cevap »

  1. Çoooook sevindim :))) Her gün 2-3 kez bakıyorum siteye nihayet takılmış inşallah en kısa sürede Atakanına kavuşursun

  2. O kadar güzelsin ki Gamze Anne, Allah yüzünü işallah hep bugünkü gibi güldürsün. Çok yakışmış. En sonunda kavuşacaksın Atakan`ına. Kocaman öpüyorum çoookk uzaklardan.
    Sevgiyle,
    Derya

  3. Canımmmm, çok ama çok güzel görnüyorsun. Bir anne olarak senden isteğim lütfen ama lütfen artık Atakan’la görüş. Öyle iyi gelecek ki sana da ona da biliyorum. Çalışan bir anne olarak 4,5 yaşındaki oğlumun kapıda beni nasıl beklediğini biliyorum ve Atakan’ın seni görmesi herşeyden önce ona iyi gelecek. Çocuğunu bu kadar düşünüp, onun için bu savaşı veren bir anne olarak ona bu haksızlığı yapma lütfen. Bekliyorum birlikte gülücük saçan fotolarınızı. Umutla, sevgiyle, sağlıkla kal. Dualarım seninle, eşine selamlar. Atakan’ı kocaman öpün yerime 😉

  4. Çok yakışmış. Artık bu hallolduğuna göre Atakan’a kavuşma vakti. İkinizin yeni fotoğraflarını görmemiz çok yakın galiba. Sevgiler..

  5. Gamzecim, yüzün gülüyor, gözlerinin içi gülüyor:) Çok sevindim canım, çoook:)))
    Ayşe Arman’a ve Nova Hair’a binlerce teşekkür:)

  6. CANIM GAMZEM SEWİNCİMİ ANLATAMAM YÜZÜNÜN GÜLMESİ BENİ İANAN ÇOK MUTLU ETTİ AFERİM SANA BAŞARACAKSIN ATAKANIDA ÇAĞIR SENİ KOKLASIN SEWSİN DOYUN BİRBİRİNİZE SEN YİNE GÖSTERDİN HERŞEYİN ÜSTESİNDEN GELECEKSİN SAĞLIKLAR ÖPÜYORUM ÇOK SENİ SEWİYORUM ALLHA EMANET OL

  7. zaten güzeldin bir kat daha güzel olmuşsun…en güzel mutluluklar sizinle olsun:)yanında arkada sağında solunda milyonlar var senin için dua eden.Atakanın en kısa zamanda konsun gögsüne doya doya koklayın birbirinizi…hiç ayrılmayın inşallah bir daha da..sağlıkla kal güzel anne

  8. GAMZE’CIM,INAN BANA HARIKA GORUNUYORSUN…PERUK COK AMA COK YAKISMIS…YUZUNDEKI O GUZEL GULUSUN ZATEN YETIYOR…CANIM BENIM,TUM GUZELLIKLER SENINLE OLSUN BUNDAN BOYLE….

  9. supersın atakan bayılacak sana o tonton yanaklarını opmeye saclarına dokunmaya
    doyamayacak
    tenıne yuregıne can suyunu verecek kocaman bır cınar olacaksınız hep beraber
    sevgıyle kalın

  10. süperrrrr çok yakışmış lütfen ama lütfen ATAKANLA (KALBİNİN YARISI) İLE GÖRÜŞ ve mutluluğunu bizlerle hemen paylaş ne olur allah yüzünü hep güldürsün AYŞE ARMAN TEŞEKKÜRLER seni seviyoruz

  11. Canım herşey değişmiş olabilir ama gözlerinin ışığı hiç sönmedi. Seni ayakta tutan bu zaten, hiçde sönmesin. Atakanınla eşinle mutlu bir ömür diliyorum.

  12. çok güzel olmuşsunuz:)) ben eczacılık öğrencisyim ve bu hastalığı atlatan çok insan var hocalarımız derslerde anlatıyor.. dualarımız sizinle. Allah size en kısa zamanda şifa versin.. Hastalık büyük bir sınav ama sabrederseniz büyük mükafatları var. her karanlığın arkasında iki aydınlık varmış bende ciddi sağlık problemleri yaşayıp okuluma ara vermek zorunda kalmıştım. hep gelicek güzel günlere inandım ve yeniden doğmuş gbi hayata daha güzel sarıldım.

  13. Canımm ablam benim yaaa muhteşem görünüyosun aslında insanı güzel gösteren saçı filan değil kalbidir bu da sende mevcut..hep böyle gül inşaallah..veeee lütfen bir an evvel DÜNYALAR TATLISI OĞLUŞUNA kavuş(Allah onu size sizi de ona bağışlasın inşaallah).seni çook seviyorum Rabbim yardımcınız olsun tez zamanda hayırlı şifalar versin inşaallah.EN EMİN OLANA EMANETSİNİZ..

  14. Twitterdan yarın oğluna kavuşacağını öğrendim ve dünyalar benim oldu ağlamamı durduramıyorum
    Yeni saçların çok yakışmış
    Yüzündeki o mutluluk ifadesi dünyaya bedel

  15. Canim arkadasim superr olmussun ;)) yuzunden o tatli gulucugun hic eksik olmasin…en yakin zamanda atusa kavusman dilegiyle ;)) kocaman opuyorum…

  16. Çok sevindim canım,yüzünün gülmesine ve sağlıklı olmana,inşallah en kısa zamanda ailene ve tüm sevdiklerine kavuşman dileğiyle öpüyorum senii,şifalar diliyorummmm..Maşallahhhh..

  17. Canim arkadasim , cok mutluyum senin icin cok uzuluyordum 1aydir bakmiyordum bloguna taki bu geceye kadar korka korka baktim fakat o kadar guzel gorunuyorsunki guzel gulumsemen hic bitmesin sen belkide sadece bu insanlara umut olman yada bir damla kan olman icin gonderildin once guzel bir aile ile odullendirdi seni yuce rabbim simdide saglikla odullendirsin insallah. Ben kimmiyim şu an eşi otolog (kendi iliginden nakil) olmuş evde istirahat doneminde olan 2cocuk annesi kendiside kanser hastasi (serviks) 40 yasinda bir arkadasinim su an esimde bende sende cok iyiyiz insallah, şu an benim de basimda nova saclarim var. Cok sukur sana bunlari yazabildim kendi dertlerimle ugrasirken senin icinde cok goz yasi doktum,bugun mutlulugum oldun seni boyle gordum ya cok sukur allahima bebeginede kavusursun ben bebeklerimle ve esimle birlikte evimdeyim simdik ve sana yaziyorum cok sukur allahima darisi basina canim arkadasim … Duygu

  18. Merhaba Gamzecigim seni gülerken görmek o kadar güzelki …İnsallah en kisa zamanda sevdiklerine kavusursun yüzünden gülücükler eksik olmasin opuyorum seni .Hayirli geceler diliyorum Rabbim yar ve yardimcin olsun…

  19. derin bir “oohhh” çektim:))) Allah’a şükürler olsun Gamze,Atakan’a kavuşuyormuşsun saatler sonra:) son ayrılığınız olsun,Rabbim artık ayırmasınn..

  20. gülen yüzün hiç solmasın güzel anne.. allah evladından hiç ayırmasın hep mutlu olunn inşallah.. facebookta gördüm iletilerini ve senden güzel haberler gelmesine çok sevindim.. hadi koş atakanına ve bizim için de doya doya öp minik prensini….

  21. Heyooooooo:))) süpererrrrrr, bayıldımmmmm!
    Göz yaşlarımı Atakan’ka buluşmanıza saklıyayım diyorum olmuyoorrrrr:)))

  22. çok güzelsin gözüküyorsun ne olur artık ayaklan biraz hayat çok güzel sende kaldığın yerden tutun şu hayata seni bekleyenler var…………

  23. çook ama çoook yakışmış . çok güzelsinn canımmm
    Kuzuna da sarıldın mı tamamdır. Çok şükür allahımaaa rabbim bir daha ayırmasın sizii : ))

  24. çok güzel gözüküyorsun Gamze.en kısa zamanda atakanına kavuşmanı bekliyorum her şey daha güzel olucak inşAllah…

  25. gamzemmm süper olmuşsun yaa nova hairin emeğine ellerine Ayşe Armanın da yüreğine sağlık ne büyük insanlarmış helal olsun harika olmuşsunn harika güzel günler yakında demiştim hep sana şu anda kapında bekliyo güzel anne atakan çıldırcak sevinçten doya doya sarılın sağlıkla kal gamzem

  26. harikasın Gamzecim,çok güzel ve en önemlisi de mutlu görünmen harikaaaa 🙂 bugün de Atakan ın geliyorrr ve biliyoruz ki bugün senden ve seni böyle mutlu gördüğümüz için bizden mutlusu yok 🙂 rabbim mutluluğunu daim etsin,bugünlere şükürler olsun 🙂

  27. Harika görünüyorsun….Gülmek her insana yakışır ama sana daha da çok yakışıyor. gözlerinin içi gülüyor ne güzel. Atakan a kavuşacaksın. süper bir haber. çok sevinçliyiz. sarılın sıkı sıkı anne-oğul giderin ayların özlemini…Seviyoruz sizi

  28. Canım benim, seni böyle görmek bizi inanılmaz mutlu ediyor, oğluna kavuşuyorsun nihayet, seni seviyoruz, hep böyle gülümse, Allah acil şifalarını versin, çok çok mutlu olmanı dilerim.

  29. günlerdir bunu bekliyordum yüzün hep böyle gülsün inşallahh güzel anne :)) Haftasonu neler olacağını heyecanla bekliyorum…

  30. süpperrrr süpperrr süpperrrrrr :))) maşallah 41 kere oğluşunla doya doya öpüşün koklaşın gamzecim o güzel yüzün hep gülsün artık innşallahhhhhhhhh….

  31. saclarınız size cok cok cok yakısmıs.. rengine bayıldım, sanırım siz secmisiniz, supersinizz 🙂 sevdiklerinizle beraber hep gülmeniz dilegiyle..!!

  32. Guzeller guzeli Gamze Anne,
    Saclarin cok cok yakismis, nasil mutlu ettin bizi gulen gozlerinle..Sana bu imkani saglayanlara bizden de sonsuz tesekkurler.Hadi artik kavusun birbirinize yavrunla, biz de heyecanla bekliyoruz o gunu, ne olur bizi habersiz birakma.Sevgiler.

  33. Gamze süper ötesi olmuş saçların maşallahhh,Atakan da begenecek,hele bide senin kokunu içine çekerse tamamdır ikiniz birbirinize şifa,mutluluk olacaksınız Allah’ın izniyle 🙂 güzel güzel fotograflar haberler bekliyoruz artık güzel anne öpüyorum gamzeli yanaklarından …

  34. Nasıl yakışmış..Çok güzeeel.. Yüreğim ağzımda okudum yazıyı. Hele Atakan’nın yanına geleceğini okuyunca gözlerim doldu sevinçten. Hasret bitiyoooorr yaşasııııınnn:)

  35. Gözlerim dolarak, bir çırpıda okudum gazetedeki bu son ropörtajı küçücük telefon ekranından hemde.. İşe gelir gelmez ilk işim de sitene girip resimlerine bakmak oldu ve bayıldım saçlarına..Müthiş yakışmış!!
    Atakanla olan sarmaş dolaş resimlerini de bir an önce görmek istiyoruzz:)
    Biz bu kadar mutlu olduysak Atakanı düşünemiyorum bile..
    Hadi biran önce kavuşun artıkkkk..
    Sevgiler
    Esra

  36. hafta sonu atakanla buluşacaksın inşaallah .allah sana güç versin. çok sevindim< saçlarında çok yakışmış.

  37. sonunda ; muhteşem ……………….o kadar güzel görünüyorsun ki……………………çok yakışmış çoooook. ve sırada ki Atakan’la olana fotolarda bekliyoruz canım kendine iyi bak…….yüzündeki gülümseme eksilmesin…………sevgiler ——————–Işık————–

  38. Gamze adına o kadar mutlu oldum ki. Oğlunu sarıp sarmaladığında bütün acın geçecek, bitecek. Aslında Sen çok şanslısın bunu unutma, kimsenin etrafında senin kadar seveni yok.

  39. Gamzecim çok güzel olmuşsun. Seni böyle görünce çok mutlu oldum. Atakanı görmeye sayılı saatler kaldı allah ayırmasın.. Hep gülmen dileğiyle, dualarımız seninle.

  40. Allah bundan sonra gülen yüzünü hiç soldurmasın.Evladınla , eşinle sağlıkla kocaaaaaaaaaaaaaa bir ömür diliyorum sana.Unutma ”her zorluktan sonra bir kolaylık vardır'( ayet – İnşirah 94/5)
    sevgilerle,dualarımız seninle

  41. başardın gamzecim başardın inan senin yerine nasıl heyecan yaptım anlatamam seni tahmin bile edemiyorum .yolun açık olsun allah bir daha sizi hiç ama hiç ayırmasın.bu kar güzel enerji ,dua boşa gitmeyecekti emindik şimdi de canlı şahidi oluyoruz .mutlu bir hayat diiliyorum sana çok çokkkk mutlu olursun inşallah ,tüm kalbimle diliyorum eminim binlerce milyonlarca seni tanıyan bu hikayene tanık olan herkes senin çok mutlu olmanı istiyor ve bu dua da gerçekleşecek ve biz bunada tanıklık edeceğiz.dualarım seninle güzel anne.saçın orrjinal duruyor inan allah sana elini uzatan herkesten razı olsun.çok öperim.
    sevgiler

  42. çoookkkk güzelsin. ve Atakan’ın kokusunu içine çekince herşey daha da güzel olacak. sabırsızlıkla bekliyorum ben de kavuşmanızı.

  43. Harika olmus… Saclar, o gülen gözler…Allah bugünden sonra hep gülmeyi nasip eder insallah. En kisa zamanda atakanin kokusunu doya doya icine çekmen dileklerimle.. 🙂

  44. Oglunla bir an evvel kavusun ve uzuuun bir omur ayrilmayin insallah.cok iyi gorunuyorsun. Allah yar ve yardimcin olsun gamze anne

  45. canım, yüzün hep gülsün inşallah. Allahım sana şifa versin. sakın umudunu yitirme. dualarımız seninle.

  46. resimler süper …gülen gözlerin hiç solmasın…aklına gelen tüm kötü düşünceleri kovsun..güzellikler seni bekliyor gamze

  47. Ohhh çok şükür hafta sonu oğlunu görebileceksin,nasıl mutlu oldum senin adına..Allahım en yakın zamanda tamamen kavuşmanı oğlunla sevdiklerinle ve sağlığınla hasretinin sona ermesini nasip etsin.Sıkıca kucaklayınca oğlunun mis gibi bi öpücük kondurunca yanağına onun da seninde sıkıntıların silinip gidecek İnşallah..Sağlıkla kal..Bu mutlu anın resimlerini bize ulaştır olur mu?

  48. Gamzecim harika olmuşsun, bakışlarından pozitif ışıklar saçılıyor. Saçlarının rengi tenine çok yakışmış, bayıldım gerçekten… Oğlun ile de buluşunca hepimizin içi daha rahat olacak… Kalbimiz ve dualarımız seninle…

  49. coockkk coook coookkk guzel yakısmıs süper harika gorunuyorsun cnm yavruna da kavusttun rabbimin izniyle sendenmutlusu yoktur sımdı 🙂 allahım ayırmasın birdaha

  50. Gamzecim süpersin harikasın yaşam gücün hiiç eksilmesin Allah sağlığından ayırmasın hep böyle umutlu ol ve mutlu kal..sevgiler…

  51. Gamze hanım, arkadaşım, ablam, gamzecim…
    uzun zamandır sizi takip ediyorum,sizin için,atakan için,ailen için,sevdiğin için , iyileşir onların arasına dönmeniz için dua ediyorum.
    Ama ben inanıyorum ki siz çok özel bir insansınız.. sizi hep takip ettim yazılarınızı okudum, ailenizle birlikte nice güzel hayatlar, yıllar yaşayacağınızdan İnanın hiç şüphem olmadı ve olmayacak da…

    size özel bir insansınız dedim, çünkü hayatı algılama tarzınız o kadar içten ki, olayları ifade ediş tarzınız, Atakan’ I’n hayatınıza gireceği Ndan itibaren hissettiklerinizı yazıyı döküşünüz… insanlara değer veriş tarzınız… hepsi karşımıza çok nadir çıkacak cinsten… ama bazen bu kadar güzel şeyler olurken, bi anda hiç bi nedeni yokken tökezleyebiliyor insan, o ya da bu şekilde genç ya da yaşlıyken.. siz de çok iyi biliyorsundur ki söylememe gerek bile yok belki de, umut etmek, düştüğümüzü bilsek bile yeniden ayağa kalkmak önemlisi en önemlisi… çünkü bazen dibe vurmadan gerçek sıçrayışları yapamıyoruz. yaşadıklarımızın nedensizliği belki de bizi en çok çaresizliğe düşüren..ama neden aramak bu hayatın kuralları içinde pek yok galiba… ben inanıyorum ki yaşadıklarımız, bizi ileride daha güçlü kılmak için, ileri de çok çok kötü şeyler ile karşılaşmamak için şimdiden almamız gereken önlemleri görmek için ya da etrafımızdakilere uyarı olmak için ailemizin içindeki yerimizi görmek için belki de… bazen her şey sütliman ve sağlıklıyken, ilişkiler o kadar da gerçekleri yansıtmıyor.. başımıza gelenler ilişkilerimizi tartmayı, gerçeklikleri görmemizi sağlıyor belki de… bunlar için bu kadar acı ayrılık yaşanmalımıydı diyeceksiniz belki de… haklısınız, ama bilemeyiz ki…siz herkese bu süreçte o kadar büyük bir farkındalık yarattınız ve o kadar harika bir anneliği bizlere izlettiniz ki bu tarihe bir eser bırakmak gibi, bir ülke kurtarmak gibi.. çünkü örnek olmak kolay olmayan birşey ve siz bu işi çok iyi başardınız… anneliğinizle, cesaretinizle, umutlarınızla, savaşınızla ve şimdi mutluluğunuzla…

    tedavi süreci sizi çok yıpratmış olabilir, kolay şeyler yaşamadınız.., ama hepsi geçti bitti, bedenen ve Ruhen yıprandınız…. ama ben inanıyorum ki ” şimdi” dediğiniz andan itibaren, dün bugün ya da yarın… kaybettikleriniz, kazandıklarınız ve kazanacaklarınız yanında gözünüze görünmeyecek…

    atakan ile buluşma konusunda da; yavrular annelerinin gözlerine bakarlar, gerçek özlem gözlerdedir çünkü. siz atakana nası giderseniz gidin, gözlerinizdeki o güzel ışıltı olduğu sürece o kendini iyi hissedecektir. çünkü anne, yavrusu için maddiyattan uzaktır. ne giydiğiniz kıyafet nede başka bişey, ona olan bakışınız kadar önemli ve anlamlı olamaz bence…

    çok şeyler yazdım, demek istedimki:) saçlarınız çok ama çok güzel olmuş:) atakan da beğenmiştir:)
    o güzel beraberliğinizin fotoğraflarını da görmek isterim;) atakan’ I’n ve sizin gözlerinizden okuyacağım mutluluğu görmek isterim…

    çok güzel günler, aylar, yıllar, sizinle olsun….

    sevgilerle…

  52. Çok şükür yüzün gülüyor o gülen yüzün hiç solmasın.Gamzecim çok şükür yavruna kavuşuyormuşsun güzel resimlerinizi bekliyoruz.Dualarım hep seninle tez zamanda sağlığına kavuşman için.

  53. bugün sana bakarken yüzüm güldü gamzecim allahım seni mis kokulu yavruna bağışladı kavuşmuşsun oğlunada çok sevindim seni hep takip ediyoruz sen bizleri tanımasanda sen artık ailemizden biri gibi oldun senle üzülüp senle seviniyoruz dilerim bundan sonra yüzünüz hep güler

  54. Sevgili Gamze,
    Süpper olmuşsun, müthiş görünüyorsun, oğuluna kavuşmanı bizlerde dört gözle bekler olduk 🙂 aslında sağların bahane, kalbinin güzelliği yüzüne vurmuş.. Dualarımız seninle, zorlu bir sınav senin için ve atlatacaksın emin ol. Müthiş bir sıçrama ile oğluna kavuşacaksın. Işık hep seninle olsun. Mutlulukla

  55. Gamze, tahmin ettiğinden çok daha fazla kişi var senin için ,sizin için dua eden.
    Kalbim sizinle.
    Yüzün hep gülsün inşallah bundan sonra, oğlunla eşinle ,ailenle hep beraber sonsuza dek mutlu olursunuz inşallah, lütfen moralini bozmamaya çalış,umudunu hiç kaybetme.

  56. Gamze anne bazen içindekileri anlatmaya nasıl başlayacağını bilemezsin tıkanırsın ya işte bende o durumdayım..fotoğrafları gördüm şimdi inan çok mutlu oldum saçlarınla harika görünüyorsun ama beni saçlarından çok gözlerindeki ışık etkiledi.ben gözlerinde inanıyorum basaracağım hala çok güçlüyüm pırıltısını gördüm o pırıltı beni çok mutlu etti.Gamze anne güzel gözlerindeki pırıltının kaybolmamasını diliyorum bütün kalbimle..uyumadan önce her gece yaptığım dualarımda sen ve minik Atakan da vardır..Rabbim yuvanızdan sağlığı huzuru ve afiyeti eksik etmesin..

  57. Ablacım bayıldım tek kelimeyle muhteşem olmuş çok güzel olmuş tarifi yok hissetlerimin 🙂 atakan gelmiş eve çıkmışsınız çok ama çok sevindim bende orda olsaydım da gelebilseydm yanınıza ama ben gelmeden sen geliceksin gibi izmire 🙂 Çok çok kocaman öptüm yüzündeki gülümseme hiç kaybolmasın artık..

  58. Gamzecim İnanılmaz yakışmış yeni saçların. Buluşma anını çok merak ediyorum. Ama tabi oda size özel :)) Yüzünüzden gülücükler hiç eksik olmasın inşallah. Kalbim seninle. İyi haberlerini bekliyoruz.

  59. Ayşe Armanda gördüm bugün çok tatlısınız doğum günün kutlu olsun nice yıllara tüm sevdklerinle kucak dolusu öpüyorum))) Duacınım

  60. Merhaba, nasılsın bakalım her şey yolunda mı? Dünkü Ayşe Arman’ı bugün okuyabildim ve sizi gördüm çok güzel görünüyorsunuz, çekirdek aileniz her zaman böyle gülsün . Ve 1 gün gecikmeli de olsa yeni yaşın , yepyeni bitmeyen umutların olsun. Şans yakanı hiç mi hiç bırakmasın ve her şeyden önemlisi sağlığın her zaman çok iyi olsun. Ve Allahım bir daha kötü günler göstermesin sana ve ailene. Sevgiyle mutlulukla kal Gamze’cim.Görüşmek dileğiyle…. Işık :))

  61. NİCE MUTLU YILLARA………. 🙂
    İNŞALLAH BİRDAHA ASLA YAVRUNDAN AYRILMAZSIN
    MELEKLER SENİNLE OLSUN

    :))))

  62. Atakan anneciğine kavuşsun artık. İkinize de çok iyi gelecek. Rabbim sana ve tüm hastalara acil şifalar versin…..

  63. Merhabalar ismim Alper keskin,
    Hanimefendi ben tum kalbimle herseyin sizin adiniza cok ama cok guzel olacagina inaniyorum,Yeni yil size ilk basta saglik sihhat nese mutluluk getirsin ve en kisa zamanda evinizde sevdiklerinizle olmanizi saglasin ,sizi tabiki sahsen tanimiyorum ama sizin arkadasiniz oldugumu bilin lutfen ve her an her sekilde siz ve aileniz bir ihtiyacta sahsima haber ediniz lutfen ,,,,saglik nese diliyorum sizlere

  64. kalbimin derinliklerinden taa en derinlerden gonderiyorum tum iyi dileklerimi ve sevgilerimi…saclarin cok guzel olmus bence ondan daha da onemlisi isil isil parlayan, sevgi dolu gozlerin. gozlerinde ki isigin solmasina izin verme, binlerce, milyonlarca insanin dualari seninle..

  65. Her seferinde size uzun uzun yaziyorum ama her defasinda bir sorun cikip yazdigimi yollayamiyorum.Ama bu defa kararliyim :)Gamze ablaam seni o kadar icten anliyorumkii senin o gulen yuzunu gorunce cok mutlu oldum sana hep dua ediyorum hep aklimdasin. Belki bu yorumlardan farkli birsey yazamayacagim ama sunu bilki seni 17 yasinda bir hasta olarak cok iyi anliyorum. Rabbim sana sifa versin yavruna bagislasin ablaam benim iki ablam var sen beni tanimasanda bilmesende ben seni ablam yerine koydum 3ablam oldu :). Seni mutlu gordum bende mutlu oldum. Belki senin bana verdigin o mutluluk kan degerlerimin yukselmesine sebep olur ne dersin? 🙂 Seni coook seviyorum. Rabbim tum hastalara icindede senle bana sifa versin insallah. Saglikli gunleer 🙂

  66. Gamze Hanim blogunuzu uzun zamandir takip ediyorum, son zamanlardaki bu gelismeler beni o kadar cok mutlu ediyor ki, yuzunuzu gulerken gormek ne guzel!

    Benzer durumda olan iki arkadasimiz, Esra Şen ve Bengü Shail, daha onceden yendikleri losemi hastaliklari tekrarladigi icin su an acilen kemik iligi bekliyorlar. Kayitli donor sayisinin gayet az olmasi buyuk bir engel tesgil ediyor. Asagidaki linklerde daha detayli bilgi mevcut. Bize bu konuda biraz yardimci olabilirseniz bu arkadaslarin yasama tutunmasini saglayabiliriz. Bengu’ye Facebook uzerinden ulasmak gayet basit, lutfen bu arkadaslarimza yardimci olalim…

    http://www.kibrisgazetesi.com/popup.php/cat/2/news/151634/PageName/Ic_Haberler

    http://www.facebook.com/groups/141907938643/

    http://www.facebook.com/bengu.shail

    Simdiden herkese cok tesekkur ederim, herkesin saglikli olmasini diliyorum…

    Cise (ciseunluer@yahoo.com)

Yorum bırakın