Daily Archives: 27 Şubat 2012

Sen benimle dalga mı geçiyorsun

Standard

İçimden geçenleri oturup yazsam, yine gözyaşlarıma hakim olamam heralde, onun için, Atakan’la yaptığımız bir telefon görüşmesini yazmak istedim.

Atakan’ın halasının ikiz kızları var. Birkaç gün önce Eskişehir’den onlar gelicekti nitekim geldilerde…

Bende, telefonda onlar yoldayken Atakan’ı aradım.

Annecim merhaba dedim, merhaba dedi. Oooo Atakan hadi gözün aydın ikizler geliyormuş ne güzel oynarsınız. Telefonda o an dondu kaldı. Babasına döndü heralde, o sırada ikizler araba değil mi baba bize gelicekmiş dedi. Sevdiğimde Gülce ve Gülse gelicek ya babacım annen onlara diyor ikizler diye…

Atakan hemen bana telefonda ”’ Annecim sen benimle dalgamı geçiyorsun Gülce ve Gülse geliyor ikizler arabanın adı baba annem karıştırdı ”’ dedi…

Bende güldüm Atakan’la birlikte…

Cars Şimşek Mc Quenn arabalar serisinde ikizler diye bir karakter var, Atakan’ında hayal dünyasında ikizler deyince kuzenleri değil, bu araba karakterleri geliyor belliki…

Benim için bu telefon görüşmemiz garip geldi. Güldürdü beni tatlı kuzum. Bu çocukların akılları çok farklı çalışıyor. Anne-Babayı acayip dumur ediyorlar.

Gülce ve Gülse gelmiş çok da eğlenmişler. Gülse’nin saçları kıvırcıktır bayağı Atakan’da saçlarla oynamayı çok sever. Gülse’nin saçından tokayı çıkarıp, babasına seslenmiş biii hararetle evde; baba, baba… diye.

Baksana Gülse’nin saçı kirpi gibi oldu demiş. Hayret ya ben kırk yıl düşünsem şu lafı demek aklıma gelmez. İlahi Atakan, saç kıvırcıksa eşittir kirpi demek Atakan’cada…

SEVGİLER…