Sen benimle dalga mı geçiyorsun

Standard

İçimden geçenleri oturup yazsam, yine gözyaşlarıma hakim olamam heralde, onun için, Atakan’la yaptığımız bir telefon görüşmesini yazmak istedim.

Atakan’ın halasının ikiz kızları var. Birkaç gün önce Eskişehir’den onlar gelicekti nitekim geldilerde…

Bende, telefonda onlar yoldayken Atakan’ı aradım.

Annecim merhaba dedim, merhaba dedi. Oooo Atakan hadi gözün aydın ikizler geliyormuş ne güzel oynarsınız. Telefonda o an dondu kaldı. Babasına döndü heralde, o sırada ikizler araba değil mi baba bize gelicekmiş dedi. Sevdiğimde Gülce ve Gülse gelicek ya babacım annen onlara diyor ikizler diye…

Atakan hemen bana telefonda ”’ Annecim sen benimle dalgamı geçiyorsun Gülce ve Gülse geliyor ikizler arabanın adı baba annem karıştırdı ”’ dedi…

Bende güldüm Atakan’la birlikte…

Cars Şimşek Mc Quenn arabalar serisinde ikizler diye bir karakter var, Atakan’ında hayal dünyasında ikizler deyince kuzenleri değil, bu araba karakterleri geliyor belliki…

Benim için bu telefon görüşmemiz garip geldi. Güldürdü beni tatlı kuzum. Bu çocukların akılları çok farklı çalışıyor. Anne-Babayı acayip dumur ediyorlar.

Gülce ve Gülse gelmiş çok da eğlenmişler. Gülse’nin saçları kıvırcıktır bayağı Atakan’da saçlarla oynamayı çok sever. Gülse’nin saçından tokayı çıkarıp, babasına seslenmiş biii hararetle evde; baba, baba… diye.

Baksana Gülse’nin saçı kirpi gibi oldu demiş. Hayret ya ben kırk yıl düşünsem şu lafı demek aklıma gelmez. İlahi Atakan, saç kıvırcıksa eşittir kirpi demek Atakan’cada…

SEVGİLER…

About atakan310309

Ankara'da 1983 yılında doğdum. 2006'da evlendim ve İstanbul'a taşındım. Mart 2009'da aramıza katılan oğlumuzun tatlı heyecanının keyfini çıkarıyoruz..

Bir cevap »

  1. Hep böyle güzel anılarla dolu olsun günlerin ve bu bloğ.

    Seneye bu zamanlar bunları bir daha okuduğunda kuzucuğunla sarmaş dolaş bir kez daha yüzünde gülümseme olacak .Sağlıkla huzurla …

  2. Gamzecim kaç gündür senden haber alabilmek için her saat başı blogunu kontrol ediyorum.Seni çok merak ettim ama çok şükür iyisin dahada iyi olma dileğiyle Çarşamba günü inşallah senin için kan vericem.İçimden bir his dokularımız uyacak diyor.İnşallah o ses gerçek olur da bende dünyanın en mutlu annesi olurum.Seni çok seviyor ve merak ediyorum.Allah yar ve yardımcın olsun.

  3. Sürekli elimde telefon senin bloguna bakıyorum Atakan ne yapmış Gamze nasılmış diye… Gamzeee ben yerimden üzülüp ah vah etmedim gittim kanımı verdim…okuyan herkes lütfen sadece 2 tüp kan… Belki bizimde bır gun ihtiyacımız olabilir … Sen ornek bır anne ve insan oldun benim için… Bence 31 Mart’ta Atakan a annesini hediye et…

  4. oncelıkle allah senı ogluna bagıslasın yaklasık 8 ay once babamın son evre akcıger kanserı oldugunu ogrendık kemık metestasıda vardı sadece 4 kur kemoterapı aldı onuda doktorlara yalvara yakara verdıttırdık sonra kur bıttı kontrol tomosu cekıldı babamın sol akcıgerı kaplayan bı kıtlesı vardı kontrol tomosunda kıtle tamamen yok olmustu doktorumuz bıle sok oldu sımdı hamd olsun babam cok ıyı onemlı olan tek sey moral ve ben bu hastalıgı yenecegım demek kı senın bu kadar duacın ve sevenın var oglusunla mutlu olacagın cok yıllar var onunde ben buna ınanıyorum allah yar ve yardımcın olsun

  5. bizde kuzularımızın bizi dumur edişini hep böyle şaşkın şaşkın izleyeceğiz:) Hem de daha nasıl nasıl..yarın bir gün karşına güzel bir kız getirip anne bu da kız arkadaşım, gelinin olacak derse hele hiiç dumur olma:) o zamanlarda belki öylesi normal olacak;)

  6. Günaydın güzel anne Gamze 🙂 Bu çocukların zihinleri fenaaaa. Allah sağlık, sıhhat versin, ömürleri uzun, bahtları güzel olsun yavrularımızın. Analı, babalı büyütelim inşallah. Ben de saçlarımı kısacık kestirdiğimde, İro da bana “anne mikrop gibi olmuşsun!!” dediydi :)) Diş kitabındaki mikropların saçları da benimki gibi dik dikmiş onlara benzetmiş… Alem bunlar ayrı bir alem 🙂

    Ağlama, moralini her daim yüksek tut, bol bol Atakan’ın sesini duy, sevdiklerinle konuş. Sevgi’nin gücüne inan 🙂

  7. Günaydın güzel anne Gamze Bu çocukların zihinleri fenaaaa. Allah sağlık, sıhhat versin, ömürleri uzun, bahtları güzel olsun yavrularımızın. Analı, babalı büyütelim inşallah. Ben de saçlarımı kısacık kestirdiğimde, İro da bana “anne mikrop gibi olmuşsun!!” dediydi ) Diş kitabındaki mikropların saçları da benimki gibi dik dikmiş onlara benzetmiş… Alem bunlar ayrı bir alem

    Ağlama, moralini her daim yüksek tut, bol bol Atakan’ın sesini duy, sevdiklerinle konuş. Sevgi’nin gücüne inan 🙂

Yorum bırakın